fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירוע הוקרה חגיגי לרופאים של כללית

מאות רופאים מהמחוז גדשו את אולמי הנסיכה לאירוע ראשון מסוגו. רופאי כללית מובילים במקום הראשון בארץ במדדים אובייקטיביים שונים
השתלבו בהופעה. רונן נודלמן וד"ר לילך צולר עם הווקה פיפל | צילום: דוד חורש
השתלבו בהופעה. רונן נודלמן וד"ר לילך צולר עם הווקה פיפל | צילום: דוד חורש

ביום רביעי שעבר, למחרת הבחירות, התכנסו מאות רופאי כללית במחוז חיפה והגליל המערבי באולמי הנסיכה לאירוע חגיגי שנערך תחת הכותרת "בחרנו ברפואה", כהוקרה לרופאי כללית באזור. מדובר באירוע הוקרה ראשון מסוגו זה עשרות שנים שערכה ההנהלה לרופאים.

בדברי הברכה שנשא מנהל המחוז, רונן נודלמן, הוא ציין שמדובר באמת ברופאים הטובים בארץ ושאין זו קלישאה. על כך, אמר נודלמן, מעידים הציונים שקיבלו הרופאים במדדים אובייקטיביים שונים, בהם הם מובילים ראשונים בכל הארץ, לרבות ציון באיכות רפואית של לא פחות מ-89.9, ציון בטיפול ואיזון שלא רק מציב את המחוז במקום ראשון, אלא עוקף גם את הציון ארצי.

לדברי נודלמן, היבט נוסף המעיד על איכות הטיפול הניתן על ידי רופאי המחוז הוא השימוש המושכל באנטיביוטיקה. בעניין זה הציון הוא לא פחות מ-97.2 – המקום השני הארצי. "להישגים כאלה ניתן להגיע לא רק בידע ומקצועיות, אלא בעיקר אם משכילים לקיים תקשורת טובה עם המטופלים ולשכנעם להיענות טיפולית", אמר מנהל המחוז. מתברר, כי גם בנושא זה רופאי המחוז מובילים ארצית, עם ציון שניתן על ידי המטופלים על יחס רופא ברפואה ראשונית המגיע ללא פחות מ-93.3 אחוז ו-92.2 אחוז ברפואה יועצת. "על הישגים אלה מגיעים לרופאי המחוז תודה ענקית", סיכם מנהל המחוז.

בין המברכים היה מנהל בית החולים כרמל, ד"ר אבי גולדברג, שרבים מרופאי בית החולים בניהולו, כולל מנהלי מחלקות ויחידות, הם גם רופאים יועצים במחוז במתכונת של שירות מרחבי ומתקיימים מהלכים רבים משותפים בתחום הרצף הטיפולי, איתור חולים ועוד.

כמו כן, בירכו ראשי ועדי הרופאים ד"ר מרדכי אלפרין במחוז חיפה וד"ר לוטף כרכבי במחוז הגליל המערבי, שסייעו רבות במימון האירוח העשיר. הם הודו לרופאים וציינו את התמודדותם עם ריבוי משימות ואתגרים וכן הביעו הערכה על כך שהנהלת המחוז יזמה לראשונה את אירוע יום הרופא והעניקו הזדמנות להודות לצוות מסור ואיכותי.

המנהלת הרפואית של המחוז, ד"ר לילך צולר, שהובילה את קיומו של האירוע המרגש, הודתה לרופאים על השקעתם הרבה ועל הישגיהם המרשימים וסיכמה את הפעילות והתוכניות במצגת מרשימה, מתובלת בהומור. בין השאר הציגה יוזמות ותוכניות פורצות דרך כמו ייעוץ וירטואלי, שיפור וקיצור מהלך האבחון ותחילת טיפול בהקשר של סרטן השד, הטיפול בהפטיטיס C ועוד. במצגת שולבו סרטונים משעשעים במתכונת "מסיבת גן" עם ילדי רופאים מהמחוז, שבה הם הביעו את דעתם על חיסונים, איך מורידים חום, האם ירצו להיות רופאים ועוד.

מנחה האירוע היה ד"ר ערן סגל, שביומיום הוא מומחה ברפואת משפחה ומנהל מרפאת רוממה, אך הפעם גילה כישורי במה מרשימים. הנחייתו הייתה מלווה בקטעי סטנד-אפ והומור. הקהל אף נענה לבקשת ד"ר סגל להזיז את זרועותיהם כשייטים של הספינה הגדולה של כללית.

בתום הברכות החל המופע של "ווקה פיפל", שהעלו לבמה אנשים מהקהל כולל ד"ר צולר ורונן נודלמן שהשתלבו נהדר בהופעה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות