fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איבדו אלפי אירו ברכבת בדרך לחתונה משפחתית

כסף שהיה מיועד לחתונה. צילום דוברות רכבת ישראל
הכסף שהיה מיועד לחתונה | צילום דוברות רכבת ישראל

בני הזוג תורג'מן, תיירים מצרפת, איבדו ברכבת שיצאה מתחנת חוצות המפרץ 4200 אירו שהיו מיועדים לחתונת נכדם. מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה יצא למבצע חיפוש והשיב את האבידה לבעליה.

אתמול, שני, הגיעו למשרדו של מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה זוג אזרחים ותיקים מבוהלים, יהודים תושבי פריז, שסיפרו כי איבדו תיק ובו 4200 אירו. הם הוסיפו כי היו בדרכם לבקר את בתם, עולה חדשה מצרפת, המתגוררת בנתניה והכסף היה מיועד לחתונת נכדם שתתקיים בעוד מספר ימים. צוות תחנת חיפה מרכז השמונה, בראשות מנהל המשמרת מאיר אברג'יל, רגיל לאתר אבידות ולהחזיר אותן לבעליהן, אך באבידה יקרת ערך כמו זו של אתמול, אברג'יל לא נתקל זמן רב.

מנהל המשמרת יצא מיד במבצע חיפוש נרחב וקרא בכל מערכות התקשורת לכל הפקחים וצוותי התחנות באזור הצפון. לאחר מספר דקות, אותרה האבדה ברציף בתחנת חוצות המפרץ, שם עלה הזוג, והכסף הועבר תחת שמירה אל תחנת חיפה מרכז השמונה, שם נמסר לזוג.

מנהל המשמרת, מאיר אברג'יל | צילום: דוברות רכבת ישראל
מנהל המשמרת, מאיר אברג'יל | צילום: דוברות רכבת ישראל

אברהם תורג'מן: "אנחנו תושבי פריז שמגיעים לביקור בישראל מדי כמה חודשים ומתאכסנים בקרית אתא. אתמול בבוקר יצאנו בדרכנו לנתניה, להביא את מתנת החתונה לנכדי, עולה חדש מצרפת. בדרך גילינו שהכסף אבד ומיד ירדנו בתחנת חיפה מרכז השמונה ודיווחנו למנהל המשמרת, שעשה הכל כדי לאתר את האבדה ולהחזיר אותה אלינו. אני מודה לצוות הרכבת על שהציל את מתנת החתונה".

מנהל המשמרת מאיר אברג'יל: "אני שמח שעלה בידי לאתר ולהציל את מתנת החתונה. התרגשתי ביותר, כאשר הזוג בירך אותי ברכה מיוחדת במרוקאית, ברכה שפירושה: שתהיה בריא ויתגשמו כל משאלותיך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות