fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחים מואשמים בהפצת תמונות עירום של נשים

מאור ואורן עוזיאל מקרית אתא מואשמים שניהלו קבוצת טלגרם שבה הפיצו אלפי תמונות וסרטוני וידאו של נשים ישראליות. התכנים המיניים הופצו לאלפי חברי הקבוצה
אילוסטרציה: פיקסאביי

לבית משפט השלום קריות הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שני אחים, מאור (27) ואורן (21) עוזיאל, מקרית אתא, המואשמים בעבירות של הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות ופעולות אסורות בתוכנה לפי חוק המחשב. השניים מואשמים שהקימו וניהלו קבוצה בשם "תותה ישראלית" ברשת המסרים טלגרם שבה הפיצו תמונות בעלות כנים מינייים של נערות ונשים ישראליות.

משנת 2014 נקבע כי החוק למניעת הטרדות מיניות יכלול גם פרסום של הקלטה, תצלום או סרט וידאו, של אחר המתמקד במיניותו ללא הסכמתו. על פי כתב האישום שהוגש על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, עולה כי הפצת התמונות של הנשים הישראליות לוותה על פי רוב בצירוף פרטים אישיים של הקרבנות מהרשתות החברתיות השונות כדי להוכיח לחברי הקבוצה שאכן מדובר בנשים ישראליות. בקבוצה היו כ-6500 חברים ושני האחים ניהלו את הקבוצה והפיצו את התכנים המיניים בין חבריה.

כתב האישום מפרט כי מאז חודש אפריל השנה ועד יום מעצרםהופצו בקבוצה כ-7000 תמונות וסרטונם המכילים תוכן מיני של נשים וקטינות ישראליות, בין היתר כשהן מבצעות מעשים מיניים. עוד נטען בכתב האישום כי השניים קיימו יחסי מין עם נערה בת 16, צילומו אותה ללא ידיעתה והפיצו את סרטוני המין שלה בקבוצת הטלגרם שלהם. יצויין כי החקירה שהתפרשה גם לאזורים אחרים בארץ, הובילה למעצרם של מעורבים נוספים בניהול קבוצות טלגרם נוספות להפצת תכנים מיניים של נשים ישראליות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות