fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלונית תיבנה בשטח החי פארק בקרית מוצקין

על פי התוכנית שאושרה להפקדה, כ-7000 מ"ר משטח הפארק ייועדו למלונאות. המלונית תשמש מבקרים המעוניינים לשהות בעיר יותר מאשר יום אחד
חי פארק קרית מוצקין. צילום: דורון גולן
חי פארק קרית מוצקין | צילום: דורון גולן

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות אישרה להפקדה תוכנית לבניית מלונית בשטח החי פארק בקרית מוצקין. המלונית תשמש מבקרים המעוניינים לשהות בעיר יותר מאשר יום אחד.

על פי התוכנית, כ-7000 מ"ר משטח הפארק ייועדו למלונאות. בחוות הדעת של מהנדס הוועדה, אינג' משה יבין, נכתב כי תוספת השימוש תאפשר לינה לאורחים וכן ניצול ממושך יותר של השימוש בפארק. החי פארק משתרע על כ-180 דונם, ובו בעלי חיים בבתי גידול ותצוגות המדמות את סביבתם הטבעית לצד צמחייה טרופית עשירה, אגם ברבורים, מזרקות, צמחיית מים מעוצבת, פינות ישיבה מוצלות, פינות משחק לילדים, אמפי-פארק לקיום מופעים תחת כיפת השמים, מיני לונה פארק, משחקי שעשוע לילדים ומתקנים חשמליים.

החי פארק משמש גם מרכז בילוי חינוכי עבור אלפי תלמידים ממערכת החינוך בישראל המגיעים למקום ביקורים לימודיים בנושאי עניין דרך התבוננות אחר אורח חייהם של בעלי החיים. נושאי הלימוד מחולקים על פי גיל הילדים ותוכנית הלימודים השנתית בעידוד ובפיקוח משרד החינוך.

גורמים הבקיאים בפרטי התוכנית מצביעים על הפוטנציאל הכלכלי של המלונית, שכן עד כה לא היה ענף תיירותי פעיל בעיר. בשלב זה לא ידוע מתי תצא התוכנית לפועל, ונראה כי יחלפו כמה שנים בטרם יוכלו ראשוני התיירים להזמין חדרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות