fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרה התוכנית להגדלת שטח הבנייה על גגות הקריות

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה אישרה תוכנית להגדלת השטח המותר לתוספת בנייה על גגות מבני מגורים בקריות
קרית ביאליק. צילום: דוברות העירייה
קרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

בשורה טובה לבעלי דירות הגג בקריות. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה אישרה תוכנית להגדלת השטח המותר לתוספת בנייה על גגות מבני מגורים בקריות.

את התוכנית יזמה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות. התוכנית חלה על קרית ביאליק, קרית מוצקין וקרית ים ושטחה כ-18 אלף דונם. לפי התוכנית החדשה, ניתן יהיה להגדיל את תוספת הבנייה על גגות מבני מגורים מ–24 מ"ר ל-40 מ"ר ליחידת דיור, כאשר 32 מ"ר מתוכם יהיה השטח העיקרי להגדלת יחידת הדיור ו-8 מ"ר עבור הקמת המדרגות.

ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה דחתה את ההתנגדות של רשות שדות התעופה שהוגשה היות שהתוכנית לא משנה את גובה המבנים המאושר בתוכניות הקודמות ולכן לא נוצרות סכנות לבטיחות הטיסות כתוצאה מהשינוי.

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, בירך על אישור התוכנית והודה ליו"ר הוועדה המקומית תכנון ובנייה קריות יוסי אזריאל על קידום התוכנית המיטיבה עם בעלי הדירות: "התוכנית מאפשרת לשפר ולשדרג את הנכס ולמקסם את השטח הגג הקיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות