fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבן צור למורים: "היו חכמי לב לתלמידים"

בקרית ים נפתחה שנת הלימודים כסדרה. בשנת תש"ף ילמדו במערכת החינוך העירונית 6451 תלמידים
אבן צור מלווה את ילדי כיתה א' | צילום: דוברות העירייה
אבן צור מלווה את ילדי כיתה א' | צילום: דוברות העירייה

שנת הלימודים תש"ף בקרית ים נפתחה אתמול, ראשון, ללא תקלות. ראש העירייה דוד אבן צור ליווה את ילדי כיתה א' בבית הספר עלומים ביומם הראשון ואמר להם כי הוא מתרגש לא פחות מהם. הוא הזכיר לתלמידי כיתות ו', כי בדיוק לפני שש שנים, כאשר הוא עצמו נכנס לתפקיד, הוא ליווה  אותם ללימודים ביומם הראשון, והנה עתה הם בוגרי בית הספר ועליהם לקבל את ילדי כיתות א' וללוות אותם. הוא ביקש מכל מורי העיר להיות לא רק חכמים בידע אלא "חכמי לב", כדי להבין לליבם של תלמידיהם כך שיגיעו להישגים הכי טובים שאפשר.

בשנת הלימודים תש"ף ילמדו במערכת החינוך של קרית ים 6451 תלמידים.

פרויקט לימודי השחמט, שהחל לפעול בעיר לפני שלוש שנים ביוזמת ראש העירייה ובתקציב עירוני, ירחיב החל מהשנה את פעילותו ויקיף את כל תלמידי כיתות ב', ג', ד' בכל בתי הספר בעיר. במקביל, ייכנס לשנתו השישית מיזם לימודי השחייה במערכת החינוך, שמקיף את כל תלמידי שכבת כיתות ד'.
בשנת הלימודים הקרובה ייעשה ריכוז מאמץ מיוחד לקידום פעילות הנוער בעיר, עם דגש על תנועות הנוער; יתקיים מסע הסברה לעידוד ההצטרפות לפעילות חינוכית וערכית זו. במערכת החינוך מצפים לגידול משמעותי של מספר החניכים ומזמינים את הילדים והנוער לקחת בה חלק. כחלק ממדיניות זו, תורחב השנה גם התוכנית למנהיגות ימית,  בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע ורשות הטבע והגנים, וזאת לקראת פתיחתו של  בית הספר הראשון מסוגו באזור הצפון לחינוך וספורט ימי בשנת הלימודים תשפ"א.

לקראת שנת הלימודים תש"ף ערכה העירייה מבצע מקיף של בדק בית וחידוש בכל מוסדות החינוך בעיר בהשקעה של יותר מ-1.5 מיליון שקלים. בין השאר, הותקנו כ-3000 מ"ר של הצללות, אלפי מ"ר של דשא סינתטי בחצרות, שופצו חדרי שירותים, הוחלפו תשתיות המים והחשמל ונצבעו כל כיתות הלימוד ומבני בתי הספר בעיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות