fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרמוס מרהיב וכותש כובש

וגם: קרם אדום אדום, בירה ללא אלכוהול ועוד חדשים על מדף הטיפוח
ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס
ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס

הסתכלו בתרמוס
רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעה תרמוסים ובקבוקים תרמיים בצבעי פסטל יפהפיים של המותג ארקוסטיל, בגדלים ודגמים שונים, בהם: תרמוס 350 מ"ל, תרמוס 500 מ"ל, בקבוק תרמי 600 מ"ל ותרמוס אוכל 500 מ"ל. כולם עשויים דופן נירוסטה כפולה וחזקה ובעלי בידוד ואקום לשמירת טמפרטורת השתייה למשך 24 שעות (קור) ו-12 שעות (חום). הם מצוידים בידית נשיאה נשלפת נוחה העשויה סיליקון ואטומים ב-100 אחוז מפני נזילות. 75-90 שקלים. בחנויות הרשת.

ספלאש לפנים
"ספלאש" הוא שמה של סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים של קרליין. היא כוללת סרום, קרם יום וקרם לילה, כולם מכילים קומפלקס המשלב מרכיבי לחות פעילים וקומפלקס ויטמינים החיוניים להגנה ושמירה על בריאות העור, מניעת נזקי חמצון, שמירה על אחידות הגוון וגמישות העור. במחקרים שונים, שנערכו על מרכיבי הלחות בסדרה, נמצא, כי חלק מהמרכיבים מעלים את רמת הלחות בעור באופן מיידי ב-75 אחוז ומונעים יובש ותהליכי הזדקנות מזורזים. המוצרים הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים ומתאימים לכל סוגי העור. 80 שקלים לכל מוצר. ברשתות הפארם ובאתר קרליין.

צילום: טל אזולאי
קרליין | צילום: טל אזולאי

על העור והאור (הכחול)
AHAVA השיקה שני מוצרי אנטי-אייגי'נג חדשים מסדרת Youth Boosters, המבוססת על טכנולוגיית ה-OsmoterTM (תמצית מינרלים מים המלח) הבלעדית לחברה: סרום מרוכז לאיחוד גוון העור וקרם לחות מרוכז להגנה מפני אור כחול. בעוד הסרום, לדברי היצרנים, משפר עמימות וגוון עור לא אחיד והופך אותו לזוהר וטבעי, הקרם, בעל המרקם הקליל, מגן על העור מפני האור הכחול הנפלט מהמסכים, מספק לו לחות לאורך כל היום, מונע הזדקנות מוקדמת ומשקם את חיוניותו. 280 שקלים ל-30 מ"ל סרום, 250 שקלים ל-50 מ"ל קרם. בסופר פארם. פרטים נוספים באתר AHAVA.

AHAVA | צילום: טל אזולאי
AHAVA | צילום: טל אזולאי

 

הכותש הכובש
כותש השום הזה שנקרא Susi הופך את מלאכת הכתישה המתישה – שלא נאמר הריחנית – קלה ונעימה הרבה יותר. הכותש, של חברת Zyliss השווייצרית, הוא בעל נפח תא גדול במיוחד המתאים גם לשיני שום גדולות ובעל ידיות אחיזה ארגונומיות לאחיזה נוחה. על גבי פאנל הדחיסה מצויים קוצים בולטים, המותאמים להיכנס בקלות לרשת החורים לניצול מקסימלי של השום. השוס: אין צורך לקלף את שן השום בטרם הכנסתה לכותש. שוס נוסף: הכותש כולל יחידת ניקוי ייעודית הממוקמת בחלקו הפנימי וניתנת לשחרור והכנסה בקליק. 170 שקלים. ברשת חנויות DOMO ובסניפי DM בחנויות טיב טעם.

כותש השום Susi | צילום: יח"צ
כותש השום Susi | צילום: יח"צ

בלי אלכוהול
חברת טמפו מציעה את פאולנר, מותג בירת החיטה הנמכר ביותר באירופה, בגרסה נטולת אלכוהול ודלת קלוריות (100 קלוריות בלבד ל-500 מ"ל). הבירה היא בעלת ארומה קלה של מאלט ועם מתיקות קלה ומומלצת לשתייה לאחר אימון גופני, שכן היא מאזנת את הנוזלים והמלחים שאיבדתם יותר מכל נוזל אחר. 8-12 שקלים. בחנויות האלכוהול והיין, במסעדות, בבתי קפה, בברים וברשתות השיווק.

בירה פאולנר | צילום: יח"צ
בירה פאולנר | צילום: יח"צ

אדום אדום
מלוריאל פריז מגיע אלינו קרם אדום מסדרת האנטי אייג'ינג REVITALIFT שנועד להילחם בסימני העייפות ולמצק את מראה הקמטים. היצרנים מבטיחים תוצאות נראות לעין בתוך שבעה ימים בלבד. הוא מכיל תמצית ג'ינסנג אדום לחשיפת המראה הזוהר של העור ופרו-רטינול מתקדם להפחתת מראה הקמטים. נא לא להיבהל מהגוון האדום, הוא מתמזג נהדר עם העור ומותיר אותו עם מראה זוהר ובריא. מחיר השקה: 60 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

לוריאל פריז | צילום יח"צ
לוריאל פריז | צילום יח"צ

בראש אחר
מותג עיצוב השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל השיק סדרת טיפוח חדשה בשם TECNI ART, המונה 11 מוצרים מגוונים לעיצוב השיער, ביניהם: ג'ל ההופך לקצף, המאפשר השגת שליטה, נפח ותנועתיות בשיער; קרם ההופך למשחה לאינסוף אפשרויות עיצוב; מוצר כוכב – ספריי לעיצוב השיער לקבלת מראה גלי או גמיש בשימוש עם מכשיר עיצוב חם; ג'ל עיצוב; מוס מייצב; ספריי מייצב דוחה לחות ועוד. 104-114 שקלים. במספרות בלבד. שירות לקוחות, טל': 1-800-301-666.

לוריאל פרופסיונל | צילום: יח"צ
לוריאל פרופסיונל | צילום: יח"צ

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות