fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חידושים בגזרת השיער ומוצרי איפור מנצחים

מוצרים חדשים על המדפים לשיער מרדני, עצבני וצבוע, איפור נהדר ולסלפי המושלם, משלוחי מנות וביצי הפתעה
מוצרים חדשים על המדפים, הסל של מיכל
מוצרים חדשים על המדפים, הסל של מיכל

והשבוע: מוצרים חדשים על המדפים – לשיער מרדני, עצבני וצבוע, איפור נהדר לסלפי המושלם, משלוחי מנות, ביצי הפתעה וקרם לטיפול בעור מגורה ואדמומי.

ביג סלפי

המדור כבר שיבח לא פעם בעבר על מוצרי האיפור המעולים של המותג ג'ייד. לכן, הוא עושה "העתק-הדבק" ומחמיא שוב לסדרת האיפור שראתה אור לאחרונה, ששמה SELFIE COLOR COLLECTION (מי אמר סלפי ולא קיבל?). בקולקציה: 14 שפתונים במרקם קרמי נעים עשירים בלחות (80 שקלים); מארזי טריו של סמקים והיילייטר לפיסול וחיטוב הפנים (100 שקלים) וערכת צלליות תואמת בגימורים של מט, מטאלי ושימר (120 שקלים). כל המוצרים מעולים, מתקבעים היטב על העור ומלווים אתכן מבוקר ועד ליל. הללויה. ברשתות הפארם ובאתר ג'ייד. אגב, אם עוד לא הרחתם את הבושם החדש והמשכר של ג'ייד, רוצו להריח.

ג'ייד | צילום: יח"צ
ג'ייד | הסל של מיכל, מוצרים חדשים על המדפים, צילום: יח"צ

,

 

חסל מרד

"גליס ביו-טק" הוא שמה של סדרת מוצרים לטיפוח השיער מבית שוורצקופף, המיועדת לטיפול בשיער פגום, מרדני וחלש. המוצרים מכילים פורמולה של תאי פיטו ממקור צמחי ומים מפריחת פרח הוורד, שמלחחת את זקיקי השערה, מחזקת את סיב השערה ומבטיחה שיער איכותי מהשורש לטווח הארוך. בסדרה: שמפו עשיר (20 שקלים ל-400 מ"ל), מרכך עשיר (20 שקלים ל-400 מ"ל), מרכך משקם (ספריי, 33 שקלים ל-200 מ"ל), מסכת חמאה (40 שקלים ל-300 מ"ל). ברשתות השיווק והפארם.

שוורצקופף | צילום: יח"צ
שוורצקופף | הסל של מיכל, מוצרים חדשים על המדפים, צילום: יח"צ

 

הצבע שנשאר

המותג טרזמה הפציע עם סדרת מוצרים המיועדים לשיער שעבר החלקה, הבהרה וצביעה. המוצרים, הוסבר למדור, מכילים נוסחה ייחודית עם שמן קמליה, המסייעת לשמור על תוצאות ההחלקה ומעניקה לצבע השיער חיות וברק עד 12 שבועות. בהיצע: שמפו, מרכך ומסכה. 24-35 שקלים. בסניפי סופר פארם ובסופר פארם אונליין.

טרזמה | צילום: יח"צ
טרזמה | הסל של מיכל, מוצרים חדשים על המדפים, צילום: יח"צ

 

מגרד לכם?

המוצר הבא מומלץ שיהיה בכל בית. חברת מורז (MORAZ) מציעה את HERBATOPIC – קרם לטיפול בעור אדמומי ומגורה (ובינינו, למי לא מגרד לפעמים?). הוא מכיל 75 אחוז רכיבים פעילים של צמח הפוליגונום, הידוע בסגולות המרפא שלו, ומתאים גם לטיפול באטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור). הקרם אינו מכיל סטרואידים ופראבנים וניתן להשתמש בו לטיפול על בסיס יומיומי גם על עור הפנים. 90 שקלים. ברשתות הפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

MORAZ | צילום: יח"צ
MORAZ | הסל של מיכל, מוצרים חדשים על המדפים, צילום: יח"צ

 

ספיישל פורים

לוטוס, מותג עוגיות הפרימיום, השיק במיוחד לכבוד חג הפורים אריזות קטנות של העוגיות האגדתיות, כשבכל אריזה שמונה יחידות של זוג עוגיות עטופות. נהדר לשילוב במשלוח המנות. כ-4-8 שקלים. ברשתות השיווק.

לוטוס | צילום: יח"צ
לוטוס | הסל של מיכל, מוצרים חדשים על המדפים, צילום: יח"צ

 

פורים שמח

מכינים משלוח מנות? הנה עוד מוצרים חדשים על המדפים. רשת פעמית סטור מציעה כלים חד פעמיים יפהפיים באווירה פורימית ססגונית, עליהם מתנוססת ברכת החג. למשל: כוס עם מכסה – 2.50 שקלים; קופסה עם מכסה – 6 שקלים; צלחת מרובעת – 10 שקלים; דלי פלסטיק שקוף עם ליצן – 7 שקלים. ויש מבצע עד 11 במרס: מוצר שני ב-30 אחוז הנחה. בחנויות הרשת ובאתר פעמית סטור.

פעמית סטור | צילום: אפרת אשל
פעמית סטור | הסל של מיכל, צילום: אפרת אשל

 

הפתעה בביצה

המותג הפרטי שופרסל מציע ביצי הפתעה משוקולד סטייל קינדר עם דמויות מסדרות הטלוויזיה לילדים: LOL, מפרץ ההרפתקאות וכוח PJ. בכל ביצת הפתעה טמונה דמות תלת ממדית מאחת הסדרות. 10 שקלים למארז של שלישיית ביצי הפתעה. בסניפי שופרסל ובשופרסל אונליין.

שופרסל | צילום: יח"צ
שופרסל | הסל של מיכל, צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות