fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימים של קורונה

בפעם הראשונה בכרמיאל מתקיימת ישיבת מועצה מרחוק. האם זו בשורת אחדות גם לימי רגיעה או רק על רקע משבר הקורונה? ימים יגידו
ישיבת מועצה מרחוק | משה קונינסקי ורותם ינאי צילום אלכס הובר
ישיבת מועצה מרחוק | משה קונינסקי ורותם ינאי צילום אלכס הובר

יו"ר האופוזיציה רותם ינאי מונה לאחראי על תיאום הקשר בין הנהלת העיר למועצה

בפעם הראשונה בכרמיאל מתקיימת ישיבת מועצה מרחוק. האם זו בשורת אחדות גם לימי רגיעה או רק על רקע משבר הקורונה? ימים יגידו.

ישיבת מועצת עיר וירטואלית צילום עיריית כרמיאל

ישיבת מועצה מרחוק

ישיבת מועצת עיר מיוחדת שהתקיימה באמצעות מערכת זום מרחוק היום (שישי) בבוקר הודיע ראש העירייה משה קונינסקי על החלטתו למנות את חבר המועצה רותם ינאי , יו"ר האופוזיציה, כאחראי על הקשר בין הנהלת העיר למועצת העיר, וכן כמרכז עבודת המתנדבים בהקהילה מול כלל האוכלוסייה. קונינסקי נימק את החלטתו: " החלטתי למנות את רותם ינאי כאחראי על הקשר בין הנהלת העיר למועצת העיר ,אנו מצויים בקשר שוטף ויומיומי כשהמטרה הניצבת בפנינו היא משותפת : טובת תושבי העיר. רותם ינאי יעדכן את חברי מועצת העיר על כל פעילויותיה של העירייה בשעת החירום שבה אנו מצויים".

קונינסקי הודיע גם לחבר מועצת העיר ויו"ר הליכוד בכרמיאל עו"ד קורן נוימרק על מינויו לאחראי על הקשר בין העירייה למשרדי הממשלה.

חברי מועצת עיר נוספים מונו לתפקידים שונים לתקופת החירום, סגן ראש העירייה גיורא צ'שקין מונה לסייע למכלול הביטחון, עו"ד נטלי ביטון כנציגת המועצה במכלול הסברה ורותם בז'רנו לנציג המועצה במכלול חרום ולוגיסטיקה. יתר חברי המועצה יקבלו מינוי לתפקידים לשעת חירום בימים הקרובים.

קונינסקי:  "כוחנו באחדותנו למען תושבי העיר, אנו מצויים בתקופה המאתגרת והקשה בתולדות המדינה בתחום הבריאות והערבות ההדדית נדרשת וחשובה במיוחד. החלטתי למנות את רותם ינאי כאחראי על הקשר בין הנהלת העיר למועצת העיר ואנו מצויים בקשר שוטף ויומיומי כשהמטרה הניצבת בפנינו היא משותפת – טובת תושבי העיר. רותם ינאי יעדכן את חברי מועצת העיר על כל פעילויותיה של העירייה בשעת החירום שבה אנו מצויים".

את תגובתו של רותם ינאי לא ניתן היה לקבל.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות