fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: חוזרים הביתה מפרו

אלון אזולאי, הבעלים של חברת "תגלית מכרמיאל, סייע בהחזרת הצעירים שלנו מפרו הביתה
סייע בהחזרת הצעירים הביתה. אלון אזולאי עם בנו, יהלי
סייע בהחזרת הצעירים הביתה. אלון אזולאי עם בנו, יהלי

בשעה טובה. הצעירים חוזרים הביתה מפרו.

אלון אזולאי, הבעלים של חברת "תגלית" בכרמיאל, איש גדול עם לב רחב, סייע השבוע בהחזרת הצעירים הביתה מפרו בזכות קשריו במקומות הנכונים בהשבת הצעירים, שהתקשו לשוב ארצה.

אזולאי מספר: "הכל התחיל כאשר התקשרו אליי הורים נסערים מכרמיאל שהילדים שלהם תקועים בפרו בלי אפשרות לחזור ארצה. ביום שלישי התחלתי עם המבצע מול שר החוץ, שר האוצר וחגית מועלם ראש לשכה במשרד החוץ שעבדה מבוקר עד לילה כדי להשיב את הצעירים".

גם בר לוי בדרך הביתה

בין החוזרים הביתה מפרו גם בר לוי מקרית ביאליק, שסיפורו הובא כאן.

אמו, ליזה, כתבה הבוקר: "אין לי מילים. מתפוצצת מאושר. בני הנסיך שלי, בר לוי, בדרך הביתה. מודה לכל אחד ואחת, שנרתמו למבצע החזרת הילדים שלנו הביתה במשבר הקורונה שתקף את עולמנו… אין על מדינת ישראל שלא משאירה את אזרחיה מאחור".

צפו: הצעירים חוזרים הביתה

"אני רואה במבצע הזה שליחות. דאגתי לעדכן את ההורים מדי שעה בנעשה. לא ידענו איך מביאים את החבר'ה לשדה התעופה בקוסקו ומשם לטיסה ארצה. נעזרנו בגופים גדולים שתרמו הסעות. חלקם צעדו ברגל לשדה בקוסקו. בית חב"ד עזרו גם הם ואני שמח שכולם הגיעו בריאים ושלמים היום בבוקר. התרגשות גדולה ואני שמח שיכולתי לסייע לילדים. ביום ראשון מתחילים בסיוע ל-25 הצעירים שעוד שם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות