fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני הקיץ: עושים מנוי בקאנטרי גן עברון לכל המשפחה במחירים מיוחדים!

קאנטרי גן עברון משיק את חג האביב לכל המשפחה: חוגי שחייה, יוגה, זומבה, חיזוק ועיצוב, מכון כושר מקצועי, בריכה חצי אולימפית, סאונות, ג'קוזי והפעלות בשבתות. לכל הפרטים...
בריכת קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

שמדובר בבילוי משפחתי, לכל אחד מבני המשפחה יש עיסוקים ותחביבים שונים. קאנטרי גן עברון מציע שלל אפשרויות שמתאימות לגילאים שונים, לילדים וגם למבוגרים, קולע בדיוק לצרכים של משפחה.

מי שרוצה יכול להגיע לקאנטרי כמעט בכל שעות היום ובסופי השבוע, וליהנות מפעילות מעשירה, בריאה לגוף ולנפש ובעיקר כיפית ומהנה.

קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

עושים מנוי לתקופת האביב לכל המשפחה במחירים מיוחדים!

מנוי אביב לכל המשפחה כולל בתוכו כניסה חופשית למכון הכושר, בריכה חצי אולימפית, סאונות, ג'קוזי, חוגים מגוונים והפעלות בשבתות. בהתאם לשעות הפעילות של המקום.

ג'קוזי בקאנטרי גן עברון | צילום יח"צ
קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ
בריכת קאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

בריכת השחייה של קאנטרי גן עברון היא בילוי מושלם בו יכולים לקחת חלק כל בני המשפחה. הבריכה מטופחת, נקייה ומתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. ניתן לשהות לצידה במשך כל שעות הפעילות של קאנטרי גן עברון.

חדר כושר מקצועי ומאובזר

חדר הכושר הוא פתרון מעולה למי שרוצה לשמור על רמת כושר גבוהה לצד מאמנים מקצוענים הנמצאים במתחם. הוא ייתן לכם את הפתרון המקיף והמקצועי ביותר כאשר הוא מצויד במתקנים מתקדמים ופועלים בו צוות מדריכים ומאמנים מנוסה ומקצועי. המדריכים מציעים גם אימונים אישיים, לצד חוגים ואימונים קבוצתיים.

מכון כושר בקאנטרי גן עברון | צילום יח"צ

מבחר חוגי ספורט ואימוני כושר

חוגי הספורט המגוונים המתאימים לנוער ולמבוגרים, מאפשרים לנו לשמור על שגרת האימונים גם בחורף. החוגים מועברים על ידי אנשי צוות מיומנים ורבי ניסיון. זוהי דרך מצוינת לשמור על כושר, איכות חיים ואורח חיים בריא גם בחורף, אז אי אפשר לרוץ, לצאת להליכות קבועות או להתעמל בחיק הטבע.

ספינינג, חיזוק, מתיחות, זומבה, עיצוב וחיטוב, כושר במים, יוגה, אירובי, שחייה, אירובי, ריקוד, אשטנגה, אימונים אישיים ועוד.

סטודיו חדיש ומחודש. צילום: קאנטרי גן עברון
סטודיו חדש | צילום: קאנטרי גן עברון

עוד להנאת המנויים

מלתחות ולוקרים חדשים, אולם פונקציונאלי וספינינג, אולם חוגים רחב ומקצועי. שירות אדיב ומקצועי מפקידות הקבלה וצוות המקום, יחס אישי וזמינות בכל ימות השבוע.

המועדון כולו משופע במרחבי דשא ירוקים, אווירה של טבע וקיבוץ ירוקה ומזמינה, כולם מוזמנים להגיע ולהנות.

כי טבעי שתשקיעו בעצמכם.

מערכת חוגים מרץ 2024

שעות פעילות הקאנטרי:
א' – 12:00-21:45
ב'-ה' – 05:10-21:45
ו' – 05:10-17:45
ש' – 06:00-17:00
קאנטרי גן עברון פתוח 7 ימים בשבוע!
לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לאתר – לחצו כאן!
או בטלפון: 04-9857999

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות