fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרקס פורים בארנה נהריה: ביתנים מתנפחים, עמדות איפור, מתחם יצירה, ג׳גלינג ועוד מלא הפתעות!

קרקס פורים מהסרטים מחכה לכם בקניון ארנה נהריה; יומיים של פעילויות מטורפות, ביתנים מתנפחים, מתנפח תא כסף, עמדת איפור, מתחם ג׳גלינג, מתחמי יצירה ועוד מלא הפתעות שוות במיוחד! בימים ראשון ושני 24-25.3, הכניסה חופשית! לכל השעות והפרטים, בהמשך הכתבה...
חג פורים בקניון ארנה נהריה | צילום: יח"צ

כמו בכל שנה, קניון ארנה נהריה ממשיך להפתיע ולהביא את הפעילויות והחוויות לכל המשפחה!

בשנתיים האחרונות קניון ארנה נהריה מקבוצת ארי נדל"ן, עבר מהפך משמעותי עם שטח מסחרי שמשתרע על כ-17,000 עם כמעט 100% אכלוס, רשתות אופנה המובילות בשוק, לייף סטייל, הנעלה, ספורט, אקססוריז ועוד.. עם דגש על חווית קנייה ייחודית והתאמה לקהילה. "חשוב לנו להוות אלטרנטיבה לכל המשפחות בצפון. לראות את הצורך ולתת את המענה שיהווה הנאה וחוויה לכל המשפחה."

הופעות בקניון ארנה נהריה | צילום: יח"צ

אז מה מחכה לכם בחג הפורים הקרוב?

יומיים של פעילויות מטורפות, מתקנים מיוחדים של ביתנים נושאי פרסים, מתנפח תא כסף, עמדת איפור, ג'גלינג, יצירה ועוד.

הפעילות תתקיים בימים ראשון ושני 24-25.3 בין השעות 11:00-14:00 16:00-19:00.

אל תחמיצו:

הדבר האמיתי שאסור לכם לפספס יגיע ביום ראשון (24.3) בשעה 17:00 – מופע חסר מעצורים, קורע מצחוק, שנון ומותח עם רפי שמבוקי, מופע קרקס לכל המשפחה! זה בהחלט מופע הקרקס הטוב ביותר!

חג פורים בקניון ארנה נהריה – מופע קרקס לכל המשפחה | צילום: יח"צ
חג פורים בקניון ארנה נהריה | צילום: יח"צ

ביום שני תגיע לקניון הצלמת מריאל צרפתי שתקים עמדת צילום מיוחדת ללא תשלום עם רקעים ואביזרים לפורים על מנת לדאוג שתישאר לכם מזכרת מיוחדת מפורים 2024.

הצלמת מריאל צרפתי | צילום: יח"צ

בנוסף לפעילות המגוונת, במוצאי שבת (23.3) החל מהשעה 19:00 בערב, וביום ראשון (10:00-17:00) – בכל שעה עגולה קניון ארנה יקיים קריאת מגילה וחלוקה של משלוחי מנות בשיתוף בית חב"ד בהובלת הרב ליאור.

הכניסה חופשית ובחינם לכל האירועים!

הנהלת קניון ארנה: "במיוחד בימים אלו חשוב לשמוח ולהראות שאנחנו ממשיכים לחיות אך גם להרבות בתפילות להחזרת החטופים והחיילים שלנו שלמים ובריאים."

לכל התאריכים והפעילויות בקניון ארנה נהריה, אתם מוזמנים לעקוב:

בפייסבוק >> לחצו כאן <<

באינסטגרם >> לחצו כאן <<

כתובת הקניון: שד' בן צבי 1 נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות