fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: בעקבות המאורעות האחרונים שרת התיירות הגיעה לביקור בעיר

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן, הדגשיה כי היא רואה את החשיבות בטיפול העיר עכו ושהיא בוחנת את האפשרות לתת לתושבי הדרום שוברי אירוח בעיר.
ביקור שרת התיירות | צילום: דוברות עיריית עכו
ביקור שרת התיירות | צילום: דוברות עיריית עכו

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן ביקרה אתמול (יום ה׳) בעכו יחד עם ראש העיר, שמעון לנקרי, ועם תיירנים שחדרי האירוח שלהם הוצתו בשבוע שעבר על רקע לאומני במהלך האירועים הקשים בעיר. בניהם, מלון ״עכותיקה״ של היזם מאיר דוידסון שניזוק קשות.

המפגש בלשכת ראש העיר נערך בהשתתפות סגן ראש העיר, אדהם ג׳מל, מנהל אגף התיירות דני ארמה, מנכ״ל החברה לפיתוח עכו העתיקה, יובל פורת וחלק מהתיירנים. במהלך המפגש אמר לנקרי, כי העיר חוותה טרגדיה נוראה שפגעה קשות בנכסיהם של יהודים בעיר וביחסים המשותפים.

לנקרי ביקש מהשרה לסייע לתיירנים במתן מענקים מיוחדים וכן לפעול להצבת כוח משטרתי מיוחד בעיר העתיקה. ״ללא ביטחון אישי לא נוכל לקיים עיר תיירותית״, הבהיר לנקרי.

מאיר דוידסון מבעלי מלון ״עכותיקה״ שמלונו ניזוק קשות כאמור אמר, כי חשוב להחזיר בחזרה את הישראלים על רקע משבר האמון שנוצר ואף לשקול הורדת מע״מ. הוא ביקש לסייע בקמפיין לעידוד תיירות פנים. גם מיכל מטלון, בעלי חדרי האירוח ״מליסנדה״ ביקשה מהשרה להתחיל בקמפיין בתחום הביטחון האישי כדי להחזיר את האורחים לעכו העתיקה.

השרה פרקש אמרה, כי היא בוחנת אפשרות לתת ואוצ׳רים לתושבי גוש העוטף לאירוח בעכו. ״יש הבנה עמוקה וחשיבות אסטרטגית לטפל בשבר של העיר עכו״, אמרה השרה.

ביקור שרת התיירות | צילום: דוברות עיריית עכו
ביקור שרת התיירות | צילום: דוברות עיריית עכו

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות