fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סי קלאב מזמינה אתכם להתרשם ולעשות מנוי כבר עכשיו

קאנטרי נהריה שינה את שמו לסי קלאב וקיבל שדרוג משמעותי! מחדר כושר מפנק ומערכת חוגים מצוינת ועד למסעדה איכותית, פעילות ימית וגם ספא יוקרתי. המקום נפתח ב-1 בינואר 2023 ומעתה ניתן לרכוש מנוי במחיר של פריסייל. כל מה שרציתם לדעת וגם מה מצפה לכם בסי קלאב – מועדון הספורט הגדול בעיר
סי קלאב החדש בנהריה | צילום: יח"צ

בנהריה יש דיבור חדש ברחובות על מכון הכושר והספא היוקרתי שיפתח ממש בקרוב "SEA CLUB".

האחראי על השינוי הוא נדב מאירסון, שחזר לעיר הולדתו לאחר שנים של מגורים בת"א, וחבר למעצבת עינב ברזני כדי להשפיע ולהעניק לתושבי העיר והסביבה מועדון ספורט ברמה הכי גבוהה שיש, לא פחות מהמועדונים האקסקלוסיביים בארץ ובעולם, עם מתקנים חדשים, מערכת חוגים מלאה, שתי בריכות שחיה, פעילות ימית מאתגרת, חדר כושר משודרג, סאונה, ג'קוזי, ספא חדש, מסעדה איכותית ופעילויות תרבות ופנאי לכל המשפחה, בכל שעות היום.

סי קלאב החדש בנהריה | צילום: יח"צ

המעצבת עינב ברזני משתפת: "בבניית הקונספט העיצובי של sea club שאפתי לייצר את האלמנט המשלים לאותם ערכים שנדב הזכיר ובסופו של דבר לייצר חווית ״מתאמן״ כוללת. הערכים שעליהם בחרתי להתבסס היו : חדשנות, נועזות, דינמיות וכמובן רלוונטיות. אותם ערכים תורגמו לפלטת חומרים וצבעים והפכו להיות השפה עיצובית של ״sea club״ – בסופו של דבר כל חלל וחלל בפרויקט יחודש תחת הקונספט העיצובי ולהשלמת חווית המתאמן."

נדב מוסיף: "קאנטרי נהריה משנה את שמו לסי קלאב ומציע החל מתחילת השנה הזו, מקום שהוא בית לכל המשפחה, עם כל הפסיליטיז המפנקים". ומספר מה החזיר אותו לנהריה: "קאנטרי נהריה עבר לאנשי עסקים מוכרים בנהריה, מבינים בתרבות הפנאי ויודעים מה הקהל רוצה. אני מביא את ניסיוני כאיש כושר, איש wellness, בעל מוניטין בהקמת מועדוני כושר ואני מלווה את הקאנטרי בתהליך של מתיחת הפנים העצומה הזאת והפיכת המקום למועדון יוקרתי. זאת ההזדמנות שלי להחזיר לעיר הולדתי משהו ממה שקיבלתי בה בילדות".

היתרון של סי קלאב הוא הקרבה לים, המקום עבר שדרוג משמעותי עם מכשור מקצועי, עם חשיבה על כל פרט וספא יוקרתי שינתן בו טיפולים לגבר ולאישה, פעילויות רבות בחוף הים, מדשאות לקטנטנים, חוגים חדשים, וצוות מנוסה שיעמוד לרשות הציבור בכל שעה. מדובר במועדון אקסקלוסיבי לכל המשפחה.

המתחם החדש נפתח והנכם מוזמנים להצטרף להצלחה. בימים אלה ניתן לרכוש מנוי במחירים אטרקטיביים במיוחד. מהרו להירשם וליהנות ממגוון הפינוקים לכל המשפחה.

סי קלאב החדש בנהריה | צילום: יח"צ

סי קלאב, רח' המעפילים 5 נהריה.

טל' ליצירת קשר: 5886*

למעבר לפייסבוק סי קלאב >> לחצו כאן << 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות