fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממשיכים לחגוג את הקיץ בנהריה

אירועי 'קיץ של העולמות' בנהריה נמשכים! השבוע יתקיים פסטיבל 'ליל אהבה במזח' עם יסמין מועלם ואביב גפן בשבוע הבא פסטיבל 'נהריה Vibes' עם אומנים והרכבים מוכרים ובהם: היהודים, טונה, רביד פלוטניק, אגם בוחבוט, רביב כנר, פול טראנק, עומר נצר ועוד. הכניסה לאירועים חופשית, מוזמנים!
איתי טונה | צילום: אורטל לביא

חודש אוגוסט עמוס באירועי תרבות בעיר נהריה! השבוע יימשכו האירועים לכל המשפחה: הערב, יום שלישי, ה-9.8.22 ערב נוסף של 'נייט מרקט' בשדרות הגעתון שהופכות למדרחוב לילה החל מ-19:00 עם דוכנים, אמני רחוב, מוסיקה והמופע המרכזי הפעם- ה'טברנס' שיעלו ב-21:00 על במת הנחל.

רביב כנר | צילום: ערן לוי

מחר, יום רביעי, תתקיים ההרקדה העירונית עם חיים מילשטיין ברחבת טיילת המזח: בשעה 19:30 הרקדת ילדים והורים ובשעה 20:30 ההרקדה למבוגרים.

ביום חמישי ה-11.8.22 מתחילים את הערב עם 'פיטר פן' במסגרת מופעי ה'אמפיטף' באמפי שבקצה שדרות הגעתון והאירוע המרכזי של השבוע הוא פסטיבל 'ליל אהבה במזח' לכבוד ט"ו באב שהפך כבר למסורת בנהריה. השנה יעלו על הבמה יסמין מועלם ואחריה הזמר והיוצר אביב גפן.

היהודים | צילום: עומר קידר

בשבוע הבא בימים שלישי עד חמישי 16-18.8.22 יתקיים פסטיבל 'נהריה Vibes' עם שורת אומנים והרכבים מובילים: אגם בוחבוט, רביב כנר, פול טראנק, מרסדס בנד, רביד פלוטניק, שהשבוע נחשף לראשונה כי יופיע בפסטיבל, עומר נצר, היהודים וטונה.

כל ערב החל מ-18:30 בחניון הטיילת של נהריה מתחם אוכל לצד הופעות חיות. הכניסה חופשית!

רביד פלוטניק | צילום: יח״צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות