fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממלכה קולינרית

אלרום לסרי הוא השף הראשי במלון רימונים מדיסון החדש בנהריה, שמצליח לשלב בין משפחה לעבודה מאתגרת. הוא חולם להגיע הכי רחוק שאפשר ומבטיח קולינריה במיטבה החל מהפתיחה ביום חמישי הקרוב
אלרום לסרי השף הראשי במלון מדיסון נהריה | צילום פרטי
אלרום לסרי השף הראשי במלון מדיסון נהריה | צילום פרטי

תכירו את אלרום לסרי, השף הראשי של מלון רימונים "מדיסון" בנהריה, שאומר: "האהבה הכי גדולה שלי זה לבשל לאנשים ולגרום להם להתרגש מהאוכל שלי"

לסרי, 32, נשוי עם שני ילדים, גדל בצוריאל והיום מתגורר במעלות תרשיחא. בגיל 27 למד את מקצוע ה"שף" במכללת רימונים בטבריה כדי להתמקצע באופן רשמי, אך את הניסיון האמיתי צבר במהלך השנים בשלל סוגי המטבחים ובאולמות אירועים, מסעדות שף וענף המלונאות.

מאז ומתמיד הרגיש שהבישול הוא חלק ממנו, ולאורך כל חייו הבוגרים ועד היום, עוסק בתחום בבתי מלון ובמסעדות בגליל המערבי וגם באילת. עקב הקושי והחסך בשעות בית, החליט בחמש השנים האחרונות לעזוב את ענף המלונאות והתמקצע בענף המוסדי כשניהל מפעל גדול לייצור מזון והתנסה בתפקידים ניהוליים. לאחר התלבטויות רבות החליט לחזור בשנה האחרונה לענף, בזכות האהבה, היצירתיות והסיפוק שקיבל.

איך הגעת להיות השף הראשי של מלון מדיסון בנהריה?

"פנה אלי מנכ"ל המלון, אמיר רוזנברג, ובעקבות היכרות קודמת זימן אותי לראיון. הוא התרשם ממני לטובה והחליט שאני אהיה האיש שלו במלון. החלק המשמעותי במלון הוא האוכל ואמיר בוטח בי שאביא את המלון לרמות הכי גבוהות מבחינה קולינרית. במהלך החודשים האחרונים, בדיוק בתקופת הקורונה, המלון עבר שדרוג שכלל שיפוץ הלובי והבר, אולם הכנסים, חדר האוכל ועיצוב מחדש של מרפסת המלון. גם הגג, שמשקיף לים, יהפוך לטאפאס בר שייפתח בחודשי הקיץ הקרובים".

מתי הפתיחה?

"הפתיחה הרשמית תתקיים ביום חמישי, 11 ביוני 2020. כבר יש הזמנות מראש ואנשים רק מחכים להגיע".

 

מלון רימונים מדיסון נהריה | באדיבות המלון
מלון רימונים מדיסון נהריה | באדיבות המלון

 

לובי המלון "מדיסון נהריה" לאחר השיפוץ | צילום באדיבות המלון
לובי המלון "מדיסון נהריה" לאחר השיפוץ | צילום באדיבות המלון

 

אילו מאכלים אתה הולך לבשל לנו במלון?

"אני מתחבר לכל הסגנונות. האוכל שגדלתי עליו ושאני הכי מתחבר אליו הוא המטבח של אמא, האוכל המזרחי והמרוקאי. במלון אני הולך להכין מנות מכל סוגי המטבחים ואני בטוח שאקלע לכל הטעמים. אנחנו משקיעים הרבה משאבים וכסף על הקולינריה וכרגע הכל מותאם להנחיות משרד הבריאות".

זמן למשפחה יש?

"בקורונה הייתי כל הזמן בבית והיה הרבה זמן לבשל ולהיות בבית. זה לא היה פשוט כי העבודה חסרה לי מאוד. השגרה שלפני הקורונה במטבח הייתה סוערת ופתאום היה לי שקט מוחלט".

אתה מבשל בבית?

"כמובן. אצלנו בבית לא קונים אוכל מבחוץ. אני מבשל לילדים שלי ולאשתי וכולם אוהבים את הטעמים שלי. בכל שבת אני זה שמבשל. ואין יותר מאושרת מאשתי".

דמות להשראה?

"ואוו יש לי המון. שנים עבדתי עם שפים מקצועיים בגליל המערבי, שלימדו אותי וגידלו אותי ממש. אני מאוד מעריך את השף אסף גרניט והייתי רוצה לבשל איתו".

מה אתה מאחל לעצמך?

"אני חושב קדימה ומאחל לעצמי קריירה מפוארת בתחום. אני יודע שזאת לא התחנה האחרונה שלי, כי למרות הקושי והתנאים הלא פשוטים בענף והקושי הפיזי במטבח, זאת האהבה הכי גדולה שלי. אני רוצה להמשיך להגשים את עצמי, לגדול ולהתפתח. השמיים הם כבר לא הגבול".

 

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות