fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכבוד יום האהבה: הכירו את המקום הכי רומנטי בנהריה – הטיילת

אם טיילתם לאחרונה בטיילת נהריה, בטח נתקלתם בתוספות יפהפיות שנוספו לה בחלקה הדרומי. במיוחד ליום האהבה שחל היום החליטו בעיריית נהריה להתקין מנורות אדומות (לדים) על 'מזח האהבה' שייתנו אווירה רומנטית לכל הזוגות שיגיעו לשם הערב.
טיילת נהריה מוארת לכבוד יום אהבה | צילום: מתן לוי
טיילת נהריה מוארת לכבוד יום אהבה | צילום: מתן לוי

חוף הים של נהריה הוא אחד החופים היפים בארץ, לאורכו משתרעת 'הטיילת' של העיר, שבה יש אטרקציות לילדים ולמבוגרים, מזחים, אזורי צל וספסלי מנוחה.

לאחרונה הושלמה הטיילת הצפונית מאזור הגעתון צפונה דרך הקאנטרי וחוף גלי גליל ועד לרחוב בן גאון שבצפון העיר.

לחדי עין שעברו שם לאחרונה, בחלק הדרומי מאזור רחוב קפלן לכיוון שבי ציון בטח שמו לב לתוספות מעניינות כמו ספסלים סביבתיים, כסאות מוגבהים הצופים לים, נדנדות מעוצבות ואפילו חסקה שמשמש כשולחן עם תצפית לים.

ספסלים מול הים, טיילת נהריה | צילום: מירב שדה
ספסלים מול הים, טיילת נהריה | צילום: מירב שדה

היום (ראשון) חל יום האהבה הבינלאומי, במיוחד ליום זה החליטו באגף שפ"ע (שיפור פני העיר) לשמח את האוהבים והציבו לדים על זוג הלבבות שהוצבו בטיילת שנקרא "מזח האהבה" והולבשו סביבם רשתות כדי לאפשר תליית מנעולים ספונטנית, מנהג ידוע שעושים זוגות אוהבים בצרפת ובאיטליה מאז ומתמיד, כסימן לאהבתם.

תוספת האורות תהיה רק להערב, מה שיגרום למחזה מרהיב מול הים שייתן תחושה רומנטית באוויר.

הלבבות בשקיעה טיילת נהריה | צילום: באדיבות פוקוס צלמים
הלבבות בשקיעה טיילת נהריה | צילום: באדיבות פוקוס צלמים

מנהל אגף שפ"ע שאחראי על תחזוקת הטיילת, משה בן שושן: "ראש העיר, רונן מרלי, נותן לנו יד חופשית ליצור, ליזום ולהביא רעיונות חדשים ומקוריים לשיפור פני העיר והטיילת ממנה נהנים רבבות שמגיעים מנהריה ומכל האזור. אני שואב רעיונות גם מקולגות שלי בארץ וגם מהתבוננות בדברים שעושים בתחום התיירותי בעולם. את הפסלים המיוחדים והמתקנים מכינה מחלקת אחזקה ומסגריה באגף שפ"ע תוך שימוש בחומרים שקיימים במחסנים ומחזורם".

דוגמה נוספת היא כיכר הסירה בכניסה לטיילת, הציבו סירה ישנה שהיתה מאוחסנת בימייה במשך שנים רבות, שופצה וחודשה והוצבה בכיכר עם משוטים אותנטיים. הטיילת הנהריינית צפויה עוד להשתדרג בעוד כמה אטרקציות.

לפי דברי בן שושן, שנהנה מאוד מהיצירתיות שמאפשרים לו ולעובדים באגף שבניהולו לממש לאורך רצועת החוף היפה ביותר בישראל.

טיילת נהריה | צילום: מירב שדה
טיילת נהריה | צילום: מירב שדה
טיילת נהריה | צילום: מירב שדה
טיילת נהריה | צילום: מירב שדה

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות