fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חג פורים בנהריה | ללו"ז המלא הכולל הצגות ילדים, סדנאות יצירה, פעילויות ועוד

השנה הוחלט בנהריה לציין את חג הפורים בעיר באופן קצת שונה: אווירה פורימית בגעתון, הצגות ילדים, ערב לבני הנוער, סדנאות יצירה, פעילות במועדוני הגמלאים ובמרכזים הקהילתיים. לכל הפרטים בהמשך הכתבה...
חג פורים בנהריה | צילום: יח״צ

פורים 2024 יתקיים השנה ברחבי הארץ בצורה שונה נוכח המצב הביטחוני השורר בדרום ובצפון. בנהריה הוחלט לציין את החג עם אירועים צנועים לצד הנחיות פיקוד העורף לאור מיקומה של העיר בקו העימות הצפוני.

האירוע שייפתח את פורים הוא אירוע לבני הנוער (בכתות ז'-י"ב)- רייב היפ הופ של נס וסטילה וליעד מאיר שיתקיים במרתף של בית מלון קרלטון הוותיק. רכישת כרטיסים מוקדמת בכרטיס הנוער (בעלות 20 ש"ח לכרטיס).

ביום שישי, ה-22.3, יצוין החג בשעות הבוקר בגני הילדים ובבתי הספר בעיר והחל מהשעה 11:00 תהיה אווירה פורימית ועמדות צילום בשד' הגעתון (בהתאם להנחיות פיקוד העורף).

בימי חופשת החג במוסדות החינוך, ביום ראשון, 24.3, יוקרן בקניון נהריה בשעה 10:00 סרט בקולנוע- 'קונג פו פנדה 4'+ פופקורן ושתייה במחיר מוזל. החל מהשעה 11:00 ב- 2 ג'אמפ בקניון עם כרטיס כניסה במחיר מוזל.

הילדים בגילאי 4-9 יוכלו ליהנות באותה השעה מ"נוצה ברוח", הצגת הילדים מבית תיאטרון אורנה פורת שתוצג באולם המידעטק בעיר, כאשר כבר מהשעה 10:00 תהיה במקום אווירה פורימית עם עמדות איפור וקעקועי פנים וגוף, הכנת מסכות, בלוני צורות ודמויות שטח. את ההצגה יפתח מופע שירה של להקת 'קולות נהריה'.  אחר הצהריים, בשעה 17:00 תתקיים פעילות צוות מתנ"ס נוסע של המרכזים הקהילתיים ב'בית היוצרים' בשכונת רגום.

ביום שני, ה-25.3, שושן פורים, בשעה 10:00 יוקרן גם כן בקניון נהריה סרט הקולנוע 'צוות ג'ונגל מטריפים ת'עולם'+ פופקורן ושתייה במחיר מוזל וכן תתקיים החל מ-11:00 פעילות 2 ג'אמפ בקניון עם כניסה במחיר מוזל.

באולם המידעטק תוצג בשעה 11:00 הצגת הילדים 'מהפכה בג'ונגל', מבית תיאטרון השעה הישראלי. בדומה ליום ראשון גם לפני הצגה זו בשעה 10:00 ייהנו הבאים מאווירה פורימית עם איפור וקעקועי פנים וגוף, הכנת מסכות, בלוני צורות ודמויות שטח, וגם את ההצגה הזו יפתח מופע שירה של להקת 'קולות נהריה'.

בחג הפורים גם הגן הבוטני זואולוגי ימתין למבקרים: הורים וילדים. לצד סיור בין בעלי החיים והצמחים בגן תוצג בשעה 11:00 ההצגה "מיץ פטל" של תיאטרון ניקי המיועדת לגילאי 4-9. כבר מהשעה 10:00 יהיו ברחבי הגן דוכנים ברוח החג עם סדנאות איפור וקעקועי פנים וגוף, הכנת מסכות, בלוני צורות ודמויות שטח. בשעה 17:00 יתקיימו שני אירועים של המרכזים הקהילתיים: סדנת יצירה במרכז הקהילתי בכצנלסון שברח' דרך יחיעם ומסיבת פורים עם 'גלי גל' במרכז הקהילתי 'איריס' שבשכונת עין שרה.

ההרשמה והתשלום לפעילות המרכזים הקהילתיים באתר האינטרנט ורכישת הכרטיסים לגן הבוטני תתקיים באתר העירייה.

מהעירייה נמסר כי ייתכנו שינויים באירועים המתוכננים בהתאם להנחיות פיקוד העורף ותנאי מזג האוויר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות