fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דובי הולץ מנוף הגליל הוציא ספר ביכורים מיוחד העוסק בפרשיות השבוע מזוויות ייחודיות ומעניינות במיוחד:  אחד שאוהב מאוד תנ"ך

 דובי הולץ והספר המרתק צילום: טליה בן סבו

 

ספר ביכורים חדש ומרתק בשל ייחודו מצטרף למדף הספרים על התנ"ך, קסמו של הספר בכך שהוא מצליח לגעת בנקודות מעניינות בפריסה רחבה, אך לא שטחית, בשפה קלילה ונחמדה.

דובי הולץ, מנוף הגליל, אב לשבעה, מחנך ומורה לתנ"ך אהוב בבית הספר התיכון אורט שרת בנוף הגליל, חי ונושם את התנ"ך, באופן מעמיק, ייחודי ואקטואלי. בספרו: "אחד שאוהב תנ"ך", פורש דובי את היריעה הרחבה, מפקיע את אהבת התנ"ך מחלקים מסוימים בחברה הישראלית ומגיש אותו לכלל עם ישראל.

"אני אוהב את מה שאני עושה, ללמוד וללמד תנ"ך. זו לא עבודה, זו הנאה. ואפילו משלמים לי, אז מה יכול להיות טוב מזה, נכון?" אומר דובי הולץ כשהוא אוחז בספרו הראשון והייחודי "אחד שאוהב תנ"ך".

דובי, מורה מוערך לתנ"ך בבית הספר התיכון הממלכתי, אורט שרת, בנוף הגליל, הוא מקהיל קהילות פורמאליות ובלתי פורמאליות, כדי להעניק מהעושר הצפון בתנ"ך.

הוא משתמש בכל הפלטפורמות כדי להרחיב את מעגל אוהבי התנ"ך.

דובי, "אני מזמין את כולם, בואו להיפגש.

להיפגש עם פרשת השבוע.

עם פרשנים שונים מימות הביניים במגרש הביתי שלהם.

עם מגוון רעיונות ונקודות מבט שונות, עם טוויסט היסטורי, ספרותי או אקטואלי.

עם נקודת מבט קצת שונה. לפעמים משועשעת, לפעמים חושבת, ומשתדלת שלא לקחת את עצמה יותר מדי ברצינות.

הספר כנראה שלא יעניק מסר קצר עם מוסר השכל שאפשר לתמצת בשורה וחצי. הוא גם לא יעניק תובנות עמוקות שישנו את העולם, או חוויה קוגניטיבית של שיעור עיוני לגאונים. זו לא מטרתו.

הוא כן מזמין את הקורא להצטרף למסע בשבילים שסללו הפרשנים בפרשיות השבוע, ולחזור הביתה עם מזכרות קטנות שיוכל לתלות על הקיר, או להביא אתו למפגשים נוספים שאליהם הוא מוזמן להצטרף בעתיד.

בואו למפגש אוהב במיוחד, עם אחד שאוהב תנ"ך."

הספר "אחד שאוהב תנ"ך" יצא לאור בהוצאת ספרי האיכות "עכשיו אפשר".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות