fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'גינת ג׳רזי' בנהריה: מחווה קטנה שאומרת תודה גדולה

בטקס חגיגי לציון 20 שנות שותפות, קראה עיריית נהריה לאחת מגינות המשחקים בעיר על שם פדרציית צפון ניו ג'רזי שמלווה ותומכת בקהילה בעיר נהריה בשגרה ובחירום
'גינת ג׳רזי' בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי

'גינת ג׳רזי' נחנכה בשבוע שעבר בטקס חגיגי בנהריה. מדובר במחווה מרגשת של עיריית נהריה ותושביה לציון 20 שנות שותפות בין קהילת צפון ניו-ג׳רזי החמה והאוהבת שמלווה את העיר נהריה לאורך כל השנה, תורמת ומסייעת בתחומי החינוך, הרווחה, התרבות והקליטה, גם בשגרה וגם בחירום.

'גינת ג׳רזי' בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי

גינת המשחקים שנושא את שם הקהילה ממוקם בצומת הרחובות שטיינמץ-סילבר ובאירוע השתתפו ראש העירייה, רונן מרלי, הנהלת העירייה, נציגי הפדרציה ובהם ג׳ייסון שאמס, מנכ״ל הפדרציה ורוית שטיינמץ-שמלה, מנהלת המשרד הישראלי של הפדרציה, נציגים נוספים מהפדרציה שהגיעו מארה"ב ועוד.

בהמשך קיימו גם נציגי הפדרציה ביקור בבית חינוך קהילתי לחדשנות ולמנהיגות ע"ש אריאל שרון ושמעו על המיזם העירוני 'דואגים לדור' במסגרתו זוכים ילדות וילדי נהריה לתקצוב עירוני המקנה שעות תגבור לימודים במטרה לגשר על הפערים שנוצרו בשל מלחמת 'חרבות ברזל' ועל הפעולות הנוספות שמבוצעות ברשת אודות לתרומתם של נציגי הפדרציה.

'גינת ג׳רזי' בנהריה | צילומים: מיקי אלקובי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות