fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוטובוס התורמים מארה"ב מגיע (וירטואלית) לישראל

התורמים של ארגון ה – JNF  מארצות הברית מסיירים גם השנה בישראל ועולים מידי ערב על אוטובוס תיירים וירטואלי (באמצעות הזום) איתו הם מסיירים ברחבי הארץ
שיחת זום עם זמן גליל מערבי ותורמי JNF
שיחת זום עם זמן גליל מערבי ותורמי JNF

כבר שנים שקרן JNF פועלת לתמיכה ולקידום פרויקטים ועסקים בפריפריה בישראל, בתמיכתם של אנשי עסקים אמריקאים אוהבי ישראל.

התורמים של ארגון ה- JNF בארצות הברית מגיעים מידי שנה לסיורים מאורגנים בארץ, לומדים להכיר מקרוב את אתריה ונופיה, את האנשים שעומדים מאחורי העשייה היום יומית, ומחזקים את הקשר עם הארץ ועם הפרוייקטים החשובים בהם הם תומכים במשך שנים.

השנה הם אינם יכולים להגיע עקב מגפת הקורונה, אך נציגי הארגון בארץ החליטו לא לוותר על חיזוק הקשר והחיבור בין יהודי ארצות הברית לבין מדינת ישראל בכלל, והתורמים והפרוייקטים בהם הם מעורבים בפרט, כאשר חלקם היו אמורים להגיע לביקור כבר השנה בארץ.

כעת, כשהם "תקועים" בבית, אורגנו מספר משלחות וירטואליות, אשר מאות תורמים מארצות הברית נרשמו אליהן. מידי יום, במשך 5 ימים, הם עולים על "אוטובוס" וירטואלי, פוגשים מדריך ישראלי אשר הכין מראש מסלול טיול מגובה במצגת ובסרטונים, משיב לשאלות ויוצר דיון ער ומרתק.

בתום הסיור נשלחים כולם למנוחה ונפגשים שוב בזום לארוחת ערב משותפת, חלקם אף שולחים מתכון של מנה שיאכלו בארוחה, אוכלים יחד, חולקים חוויות ומסכמים את הסיור. בימי שישי גם מתקיימת קבלת שבת משותפת.

בשנים כתיקונן מגיעים לישראל מידי שנה כ-3,000 תורמים. השנה הצטרפו עד כה לאוטובוסים הוירטואליים אלפי תורמים, אשר נרשמו מראש ואף שילמו עבור ההדרכה ובכך מאפשרים גם פרנסה למורי הדרך, אשר היו מושבתים מפעילות בחודשים האחרונים.

אריק מייקלסון, מנכ"ל JNF ישראל: "הארגון JNF USA מהווה גשר בין ארה"ב לישראל. בזמנים טובים ובזמנים קשים, השותפים שלנו בארה"ב עומדים כתף אל כתף עם מדינת ישראל. בזמן האחרון היה מאד קשה ליהודי ארה"ב להיות כל כך רחוקים מישראל, אבל זה לא עצר אותנו מלהמשיך ולתת לקהילה שלנו  בארה"ב את חוויית JNF הייחודית כל כך.

אפילו אם התורמים לא יכולים לבוא פיזית, מצאנו את הדרך להמשיך ולקשר אותם לישראל במלוא המרץ. אנו מודים על העזרה של מורי הדרך מטעם השותפים שלנו בארץ, במיוחד של זמן גליל מערבי, שאף פעם לא איבדו את האנרגיה והאופטימיות. אנו מקווים שיגיעו משלחות רבות בקרוב, אבל עד אז, אנחנו  ממשיכים לשמור על הקשר החשוב של השותפים של JNF וכל עם ישראל. אם לא נוכל להביא את האנשים לישראל, נביא את ישראל אליהם"

מיכל שילוח גל-נור, מנכ"לית זמן גליל מערבי – עמותה לקידום התיירות, שותפה של JNF-USA מזה 7 שנים: התמיכה של JNF לאורך השנים מרגשת אותי כל פעם מחדש. גם בעיתות משבר כמו צוק איתן או הקורונה בימים אלו, הם ממציאים את עצמם מחדש ויודעים לתת תמיכה מלאה בכל המובנים. כשהתיירות פסקה ביום אחד, בארץ ובכל העולם, מצאו מובילי הארגון דרך מקורית לשמור על קשר ביננו, השותפים בארץ לבין התומכים של JNF בארה"ב והצוות. מידי שבוע אני מצטרפת למשלחת, באמצעות סרטונים שהוכנו מראש בהם אני מספרת על עצמי, על הגליל המערבי, ועל העמותה. מידי פעם אני גם מוזמנת "לעלות על האוטובוס" ולספר ב"לייב" בשילוב תמונות מהגליל. מבין מורי הדרך שמובילים את המשלחות נבחרו גם כרמית ארבל ודור פינטל שהם חברים בזמן גליל מערבי. התגובות על הסיורים נפלאות ואני מקבלת כל הזמן פרגונים וצילומי מסך, מחברים מה-JNF שאספתי לאורך השנים.

 

קראו כתבה נוספת על ארגון JNF שתמך בעסקים ישראלים בשיא משבר הקורונה

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות