fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנת לימודים חדשה נפתחה במכללת צפת

הסטודנטים במכללה האקדמית צפת החלו את לימודיהם היום בקמפוס חדש שקיבל את פניהם. נשיא המכללה בירך את הסטודנטים: "עומד לרשותכם מגוון רחב של מרצים המומחים במקצועותיהם"
שנת הלימודים האקדמית שנפתחה במכללה | צילום: המכללה האקדמית צפת
שנת הלימודים האקדמית שנפתחה במכללה | צילום: המכללה האקדמית צפת

לאחר כמעט עשור של תכנונים, תקציבים ובנייה, בתחילת שנת הלימודים האקדמית שנפתחה היום (א') במכללה האקדמית צפת, התחילו הסטודנטים את לימודיהם בקמפוס החדש שנבנה במכללה.

כ-2700 סטודנטים החלו היום את לימודיהם במכללה האקדמית צפת. הסטודנטים ייהנו השנה מקמפוס חדש שהוקם במכללה ויחנך בהמשך השבוע בטקס רשמי. במתחם ע"ש אידה קבקוף נבנה מכון מתקדם ע"ש הלמסלי להכשרה ולחינוך במקצועות הבריאות של המכללה האקדמית צפת. במכון סימולציות רפואיות מהמתקדמות בארץ, ופעילותו צפויה לקדם את הכשרת הסטודנטים בתחום מקצועות הבריאות וישמש גם כמרכז הכשרה.

המכללה האקדמית צפת מכשירה סטודנטים במקצועות הבריאות, ביניהם רפואת חירום, פיזיותרפיה, סיעוד ומדעי המעבדה הרפואית, והשנה אף ייפתח חוג חדש למדעי האופטומטריה. כל מקצועות הבריאות מאוד מבוקשים וביניהם: רפואת חירום, פיזיותרפיה, סיעוד ומדעי המעבדה הרפואית.

השנה נפתחו שלוש תוכניות לימוד חדשות במכללה האקדמית צפת, ביניהן: תוכנית הסבה לסיעוד המאפשרת לבעלי תואר אקדמי להפוך לאחים ואחיות. תוכנית סיעוד נוספת תפעל בשיתוף עם בית החולים זיו בצפת. התוכנית השלישית היא החוג לאופטומטריה שיחל השנה את שנתו הראשונה במכללה האקדמית צפת.

במכללה האקדמית צפת פועל בית הספר למשפטים ובו לימודים לתואר ראשון. בית הספר למשפטים במכללת צפת הוא היחידי בצפון, המלמד את התחום במכללה מתוקצבת בשכר לימוד אוניברסיטאי מסובסד.

נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן בירך את הסטודנטים ביומם הראשון: "המכללה כולה, ואני באופן אישי, מברכים אתכם עם תחילתה של שנת הלימודים תשפ"ג ללמידה ברוכה ונעימה והצלחה באתגרים העומדים בפניכם. ברכה מיוחדת לסטודנטים בשנה א', הבאים בשערי האקדמיה לראשונה. עומד לרשותכם מגוון רחב של מרצים מומחים במקצועותיהם השואפים לסייע בידיכם. לצדם עומד מגוון רחב של מתקנים ושירותים לסיועכם הטוב, ובראשם הספרייה. הקמפוס החדש של המכללה מעמיד לרשותכם כיתות חדישות, מכון סימולציה ושטחים פתוחים יפהפיים. אבקש להזכיר כי סטודנטים שיזדקקו לסיוע כזה או אחר מוזמנים תמיד לפנות למרכזת החוג ו/או לדיקנאט הסטודנטים. ביחד וב"ה נעשה ונצליח!".

הנשיא פרופ' אהרן קלרמן ושל סטודנטים ביומם הראשון במכללה | צילום: המכללה האקדמית צפת
הנשיא פרופ' אהרן קלרמן ושל סטודנטים ביומם הראשון במכללה | צילום: המכללה האקדמית צפת

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות