fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחפשים צימרים וחדרים לפי שעה בכרמיאל? הנה כמה אטרקציות שאסור לכם לפספס בדרך

טיול סוסים בשקיעה? יום של כיף בנחל עם כל המשפחה? אולי מסעדה שווה פלוס צימר עם בריכה? נופש קצר וקליל במתחמי צימרים וחדרים לפי שעה בכרמיאל ממש לא חייב להסתיים בין ארבע קירות. אם אתם רוצים לשלב בין תפנוקים איכותיים והרבה פעילויות שוות בסביבה – הנה כל מה שכדאי לעשות כאן במהלך הביקור:
חדרים לפי שעה בשזור | צילום: ארנולד בר

חגיגת טעמים ומאכלים בכרמיאל והסביבה

בא לכם על ים תיכוני? איטלקי? דגים טריים? אולי מסעדת בשרים משובחת או סיור ביקב פלוס פלטת גבינות? את כל המסעדות, הטעמים והייחודיות תמצאו כאן באזורי כרמיאל ומשגב, מול נוף מדהים ובריזה מהים התיכון. סמוך לכל צימר וחדר לפי שעה בכרמיאל תמצאו עשרות מסעדות שף, ביסטרו, פאבים ובתי קפה טעימים, אפילו סדנאות בישול ואפייה מקומיות.

מלבד כל האפשרויות שמוצעות לסועדים בתוך כרמיאל עצמה, תוכלו להגיע גם לאחת המסעדות האותנטיות שנמצאות בכפרים שמקיפים את האזור. רוצים לקחת איתכם כמה דברים מוצלחים לעל האש בצימר? גם זאת אפשרות, משום שלחלק מהמקומות יש גם קצביה טובה.

צימרים לפי שעה בשזור | צילום: ארנולד בר

פעילויות אקסטרים שוות במרחק כמה דקות

הצפון מאופיין בשטחים רחבים, הרבה צמחיה וירוק בעיניים. אטרקציות האקסטרים מככבות בצפון ותוכלו למצוא כל אטרקציה שתרצו: טיולי ג'יפים וטרקטורונים, טיולי רייזרים, צניחה חופשית, טיפוס, סנפלינג, רכיבה על סוסים ועוד המון. אפשר למצוא כאן שלל פעילויות לילדים וגם טיולי שטח זוגיים לחובבים, מפינות חי מתוקות, דרך סדנאות מכל הבא ליד ועד לסיורי אוכל ושוק מודרכים שיאפשרו לכם לחקור את האזור מכל הכיוונים.

נופים וטיולים

מלבד אוכל ואקסטרים, תוכלו למצוא בצפון מגוון מסלולי טיולים מומלצים שכלולים בהם הרבה מים. רוב המסלולים מותאמים לכל ימות השנה ומשתנים בהתאם למזג האוויר, חלק מהמקומות המומלצים הם: נחל כזיב, מערת קשת, פארק הגליל, עין ירקת, יער אחיהוד ועוד מגוון נקודות תצפית, בריכות קטנות ושדות פתוחים שהמארחים בצימר שלכם יוכלו להמליץ עליהן.

צימרים לפי שעה בכרמיאל | צילום: ארנולד בר


לסיכום, לא משנה באיזה פעילות בחרתם – אירוח שעתי משלים את החוויה

כמובן ששום טיול בצפון לא שווה בלי איזו בקתה כפרית בלב החורש או כזו שמשקיפה לנוף מתוך הבריכה או הג'קוזי. סביב כל אפשרויות הבילוי תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרים לפי שעה בכרמיאל, שיאפשרו לכם לנוח מיום הטיול, להתפנק ולהתנתק מהשגרה ולהמיר אותה בחוויות שמטעינות את המצבורים מחדש. אז בא לכם להזמין מקומות לאירוח שווה במיוחד? היכנסו לאתר הצימרים שלנו בשזור ותגלו עולם חדש של צימרים זולים ואיכותיים, שלא מתפשרים על החוויה שלכם בצפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות