fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל נהריה כבר מכירה ועכשיו הגיע תורכם

הוא כבש מזמן את הנדל״ן בעיר נהריה והוא לא מתכוון לעצור. בתחום דינמי וסוער חשוב לעשות בחירות נבונות. אז לפני שאתם עוברים לבית חדש, אנחנו רוצים להכיר לכם את הבית של גיל רון
גיל רון הבית לנדל״ן חכם | צילום: דיאנה רוסטסקי

התשוקה הגדולה למקצוע וניסיון רב השנים הובילו את גיל רון מנהריה, נשוי+2 ,לפתוח משרד לשיווק ותיווך נדל״ן ולייעוץ משכנתאות – הבית לנדל״ו חכם. כבר מעל ל-18 שנה שגיל חי ונושם את תחום הנדל״ן.

הוא החל את דרכו בתפקיד ניהולי בחברת בנייה גדולה בבעלות המשפחה, שם במשך שמונה שנים הוא למד להכיר את עולם הנדל״ן על כל רבדיו ובשנת 2010 בחר בדרך עצמאית בתחום כמשווק נדל"ן בכיר ויועץ משכנתאות מוסמך.

גיל רון הבית לנדל״ן חכם | צילום: דיאנה רוסטסקי

בבית לנדל״ן חכם הוא דואג לכל לקוח ברמה האישית מהשלב הראשוני ועד לקבלת המפתח. בזכות הניסיון, הידע והקשרים הרבים שצבר במשך השנים יש לו את היכולת לראות ולהבין לעומק את שלל המרכיבים בכל פרויקט ולהוציא ממנו את הטוב ביותר. היכולת לנהל משא ומתן הוגן וראוי עם כל הצדדים, זה מה שמוביל להצלחה.

גיל ניהל ושיווק במשך השנים מאות דירות בפרויקטים קבלניים גדולים. הוא מתמחה בנדל״ן פרטי, בעיקר דירות יוקרה ובנדל״ן מסחרי. גבעת הרקפות בקרית ביאליק, מגדלי דוד והרצל 113 בנהריה ופרויקטים של הולנדר ושכטר בנהריה הירוקה הם רק הצצה קטנה לכמות הפרויקטים שגיל לקח חלק בהם. רבים מהפרויקטים אותם שיווק זכו להצלחה רבה בזכות הכישרון שלו לראות בטובת הלקוח ערך עליון.

גיל רון הבית לנדל״ן חכם | צילום: דיאנה רוסטסקי

כשאתם בוחרים בבית לנדל״ן חכם, אתם בוחרים ביושרה, מקצועיות ואמינות. כל לקוח יכול להיות בטוח שברגע הבחירה שלו בליווי הצמוד של גיל הוא נמצא בידיים טובות. כשאתם בוחרים לשווק פרויקט, לקחת משכנתא לדירה חדשה או אפילו למכור את הבית שלכם, תדעו שיש לכם את הבית המושלם שיעזור לכם בכל שלב ושלב בתהליך על מנת שאתם תקבלו את התוצאות הטובות. החשיבות בבחירת האדם הנכון להוביל עסקה, היא שמגדירה את הצלחתה ובעיקר נותנת לכם ראש שקט בידיעה שבחרתם נכון.

גיל רון הבית לנדל״ן חכם – משווק נדל״ן בכיר ויועץ משכנתאות מוסמך.

ליצירת קשר:
טלפון: 052-5009996

למעבר לאתר >> לחצו כאן <<

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן <<

 

קבלן, יזם או מתווך נדל"ן? הצטרף עכשיו לחבילת הפרסום המשתלמת עבורך >> לחצו כאן<< 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות