fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ייעוץ רוקחי מרחוק

מטופלים רבים מגיעים לבית המרקחת עם רשימה ארוכה של תרופות ואינם יודעים כי שילוב ואי נטילת התרופות עלול גם לעורר בעיות רפואיות חדשות. החל מהיום ניתן לקבל ייעוץ אישי על ידי רוקח בשיחת טלפון.
אירנה מלנבסקי, רוקחת מחוזית | צילום דוברות כללית
אירנה מלנבסקי, רוקחת מחוזית | צילום דוברות כללית

עד היום ניתן היה להתייעץ עם הרוקח בבית המרקחת או לזמן פגישת ייעוץ אישי, אך מהיום ניתן לקבל ייעוץ אישי על ידי רוקח בשיחת טלפון ולחסוך זמן המתנה יקר.

במהלך הייעוץ מרחוק, הרוקח, לאחר שעבר על תיקו של המטופל, ייתן הסבר והכוונה מתאימה בכל הקשור לתרופות, כגון: לאיזה טיפול התרופה נועדה, מתי הזמן הנכון ליטול אותה – מבחינת זמני ארוחות וסוגי מזון, היכן צריך לאחסן אותה, מתן הסבר על תופעות הלוואי האפשריים וכיצד ניתן להימנע מהם, הסבר לגבי חשיבות ההתמדה בטיפול תרופתי, הדרכה לאורח חיים בריא, פעילות גופנית, דיאטה ועוד.

עולם הרוקחות עובר מהפכה דיגיטלית והשירות החדש, ייעוץ רוקחי מרחוק, מתווסף להתאמת השירותים הרפואיים הדיגיטליים שנעשו בשנה האחרונה: זימון תור לבית המרקחת – שירות שחוסך לנו את ההמתנה, הזמנת תרופות עד הבית ו/או איסוף באופן עצמי של התרופות מהסניף.
"פעמים רבות רוקחים גילו כי מטופלים שילבו על דעת עצמם צמחי מרפא, תוספי תזונה, או אפילו תרופות ללא מרשם בנוסף לטיפול התרופתי הקבוע והיו לכך השלכות על איזון המחלות.

המידע שניתן במהלך הייעוץ מועבר לרופא המטפל, ובמידה ויש צורך בשינוי במתן התרופות, השינוי הוא מיידי. המטרה שלנו בכללית, היא שמירה על בריאות, העלאת המודעות והפיכת המטופל לשותף מלא בטיפול התרופתי שלו" מסבירה אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית.
"כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים, חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עמנו תוך מתן אפשרות לתקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם.

שירות זה מצטרף לעוד מספר שירותים חדשניים שהושקו בדיגיטל: הפיכת טופס 17 לאוטומטי ודיגיטלי שמועבר ישירות מהמרפאה לבתי החולים של הכללית במערכות הממוחשבות, שירותי האון ליין שפועלים החל מהשעה 19:00 – רופא משפחה, רופא ילדים ורופא עור, מכשיר ה – Tyto והאולטרסאונד הביתי. המטופלים שלנו מקבלים את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים" סיכם רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

איך השירות עובד?
• ישלח קישור בהודעת טקסט אל מספר הטלפון של המטופל המוזמן.
• המטופל ייכנס אל הקישור המופיע בהודעה, וימלא את הפרטים הנדרשים .
• המטופל ייכנס לטופס, ימלא את השדות החסרים, יחתום שהוא מאשר את ההצהרה שמופיעה בטופס.
• בתום מילוי הטופס, תתקבל הודעה שרוקח ייצור עימו קשר.
• בתום הייעוץ הרוקחי, נתוני סיכום המפגש יוצגו באזור האישי של המבוטח כרשומה רפואית, באתר או באפליקציה, ויהיו ניתנים גם להדפסה.

ייעוץ רוקחי וירטואלי | צילום: באדיבות דוברות כללית
ייעוץ רוקחי וירטואלי | צילום: באדיבות דוברות כללית
ייעוץ רוקחי וירטואלי | צילום: באדיבות דוברות כללית
ייעוץ רוקחי וירטואלי | צילום: באדיבות דוברות כללית
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות