fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המכללה האקדמית צפת: נחנכה המעבדה הרב תחומית

בחוג למדעי המעבדה הרפואית חנכו את המעבדה הרב תחומית ובה כל המכשור הרפואי לביצוע בדיקות מעבדה שונות, שתשמש את הסטודנטים בחוג. ראשת החוג: "מעבדה ייחודית בה הסטודנטים מקבלים הדרכה צמודה ממיטב המומחים ברפואה מעבדתית"
המכללה האקדמית צפת | צילום: באדיבות המכללה האקדמית צפת

בנוכחות נשיא המכללה האקדמית צפת פרופ' אהרן קלרמן, המנכ"ל שלומי בן נון, ראש החוג למדעי המעבדה הרפואית פרופ' מירה ברק ואורחים מכובדים נוספים, נחנכה בשבוע שעבר המעבדה הרב תחומית החדשה בחוג למדעי המעבדה הרפואית.

במעבדה הרב תחומית מלמדים את התחומים השונים של מעבדה קלינית, בין השאר: ביוכימיה, המטולוגיה, מיקרוביולוגיה, וירולוגיה, סרולוגיה ועוד. במעבדה מכשירים רפואיים הקיימים במעבדות קליניות בבתי החולים ובקהילה, בין השאר: מכשירים לספירת דם, מכשירים לבדיקות כימיות בדם ובשתן, לאבחון וניטור מחלות זיהומיות, סוכרת, סוג דם ועוד.

ראשת החוג פרופ' מירה ברק: "הקמנו מעבדת הוראה קלינית עם ציוד מתקדם ועלות נכבדה על מנת להנגיש את המקצוע לסטודנטים, בטרם כניסתם להכשרה מעשית במעבדות בבתי החולים ובקהילה. זאת מעבדה ייחודית בה הסטודנטים שלנו לומדים בקבוצות קטנות, מקבלים הדרכה צמודה ממיטב המומחים ברפואה מעבדתית להכרת הציוד, הבדיקות, בקרת האיכות, הבטיחות, התהליכים והמחשוב על מנת שיגיעו להכשרה מעשית בצורה אופטימלית ויצליחו".

"המכללה האקדמית צפת שינתה את פניה השנה", אמר מנכ"ל המכללה שלומי בן נון, "בנובמבר האחרון פתחנו את הקמפוס החדש שלנו, אחד היפים בארץ והרבה אנשים מעידים על כך. ההחלטה שקיבלנו לשפר את החוג ואת התשתיות שלו, נובעת מהעובדה שאנו רוצים שהבוגרים שלנו יהיו מהטובים בתחום כדי שהתוצרים שאנו מפיקים ישפיעו על כל האזור".

פרופ' קלרמן קבע את המזוזה בדלת המעבדה וברך עליה, פרופ' ברק הודתה להנהלת המכללה על הקמת המעבדה הרב תחומית החדשה וביחד עם בן נון גזרו את הסרט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות