fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הופכת כל חלום למציאות

מעצבת הפנים דורית ויצמן הגשימה חלום ועכשיו היא כאן עבורכם, להפוך רעיון לבית שכיף להגיע אליו. דורית תלווה אתכם מראשית התהליך ועד סופו עם רעיונות יצירתיים, חדשנות ואופנתיות משולבים בפונקציונליות ובהתאמה מדויקת לצורכי המשפחה. המלצה חמה  
הופכת כל חלום למציאות, מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר

המשפט "ביתי הוא מבצרי" אינו קלישאה. אנחנו רוצים להגיע בסיום יום עבודה למקום הנוח והכיפי שלנו. לפינה משלנו שתספק לנו את מירב הנוחיות מחד ומאידך תתאים לאופי שלנו.

לכן, בחירה נכונה של מעצב פנים משפיעה באופן משמעותי על התוצר הסופי כמו גם על התהליך שעוברים ביחד. תהליך שלעתים משנה חיים.

פינת אוכל בהתאמה אישית – מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר
מקלחת הורים שעברה שדרוג משמעותי –  מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר

תכירו את דורית ויצמן (46) מעצבת פנים שפרצה בעת האחרונה אל התודעה הצפונית. אחרי 20 שנים כמעצבת גרפית מצליחה, שברה את תקרת הזכוכית והיום היא פה כדי לעזור לכם להפוך כל חלום למציאות.

"אני מאמינה בשיח פתוח ופורה, בליווי אישי ומשפחתי, בשקיפות ומקצועיות לכל אורך התהליך. מצאתי את ייעודי ואני מתרגשת בכל פעם מחדש כאשר לקוחה מרוצה כותבת לי 'אלוהים שלח לי אותך במתנה'".

שני חדרי שינה שהפכו לסוויטה אחת מדהימה – מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר
ארון בגדים בעיצוב אישי בשילוב פינת איפור – מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר

היא יצירתית, חדשנית ותחשוב עבורכם מחוץ לקופסה. "תמיד אהבתי עיצוב פנים. הייתי מהמטורפות שמסתובבות בחנויות רהיטים וקרמיקה ומחבקת כל פריט. באחד הימים הגיעה אליי לקוחה מתחום הנדל"ן שהתלהבה מעיצוב הבית שלי וביקשה ממני לעצב בית עבור זוג שהוסיף קומה חדשה לביתו ואותה יזמית הרגישה שהגיעה שם למבוי סתום. כך קפצתי למים, דבר הוביל לדבר, התחלתי ללמוד, אותה לקוחה הביאה לקוחות נוספים והפידבקים שאני מקבלת היום הם בדיוק מה שרציתי. הבנתי שהחלום שלי הוא להגשים חלומות לאנשים אחרים".

חלל מקלחת לבן המתבגר – מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר

דורית מלווה את לקוחותיה מהרגע הראשון עם תשומת לב, דקדוק בפרטים ואיכות בלתי מתפשרת. "כל התהליך מתחיל במספר פגישות עם המשפחה כולל הילדים, להכרת הצרכים, מה כל אחד אוהב, איך הוא מבלה בשעות הפנאי, איך הוא מדמיין את החדר או החלל שבו הוא יבלה, מה רוצים בני הזוג במטבח, מי מבשל בבית, חשוב לי להכיר את שגרת היום המשפחתית. מכאן אנו עוברים לבניית הקונספט העיצובי ומסגרות התקציב, אני בונה תוכנית עבודה, קובעת לוחות זמנים ויוצאים לדרך. אני עובדת מול כל גורמי המקצוע, הספקים ונותני השירות הרלוונטיים, יוצאת עם המשפחה לקניות ומופקדת על כל פריט שנכנס לתוך הבית. לפרק זמן מסוים, אני הופכת חלק מהמשפחה".

מקלחת משותפת – מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: יעקב מדר

טיפ לבחירת מעצב פנים?

"חייב שיהיה חיבור אישי טוב בין המעצב ללקוח. זה החיבור שמשפיע ביותר על התוצר הסופי וחוסך ללקוח זמן, משאבים ואף טעויות".

דורית מביאה לכל פרויקט מחויבות עמוקה, שבאה מתוך אהבה למקצוע, מספקת פתרונות פונקציונליים אופנתיים, התוצאות מרהיבות ובמחירים נוחים.

מעצבת הפנים דורית ויצמן | צילום: באדיבות המצולמת

לפרטים וקביעת פגישת ייעוץ: 054-3909045

כל היצירה המופלאה הנ"ל לא היתה מתקיימת ללא הספקים הבאים: חיפויים וסניטריה – סמיר טנוס בע"מ, תאורה – מיקי לייטס, ארונות – אידיאל ארונות, נגרות – ג'ריס שחאדה, וילונות וחיפוי קירות – אומן דקור, אקססוריז – אצל טלי בחצר. תודה רבה לכולם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות