fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במיתוג חדש: רשת תקשורת האון-ליין הגדולה של המגזר החרדי עם פנים חדשות

חברת 'מיראנה יזמות' רכשה לאחרונה את הפעילות של רשת החדשות הגדולה במגזר החרדי: 'המיטב און-ליין' עם עשרות אלפי משתמשים בפלטפורמות השונות ומאות אלפי שיתופים. רשת החדשות שפועלת כ-4 שנים יצאה השבוע עם מיתוג חדש ומותאם למגזר מתוך כוונה לפנות לקהלים נוספים ולחזק את מעמדה כרשת החדשותית המובילה עם עשרות קבוצות ווטסאפ.
רשת תקשורת האון-ליין הגדולה של המגזר החרדי עם פנים חדשות | צילום: דניאל שפרן

בחברת מיראנה יזמות מוסרים כי מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ישנה עלייה חדה בביקוש לצריכת חדשות ועדכונים בזמן אמת ואיתה עלייה במצטרפים החדשים לערוצי החדשות של רשת המיטב. הודות לדסק החדשות המלקט בזמן אמת ידיעות חדשותיות מכלל הפלטפורמות והפצתן הם מצליחים לענות על הביקוש ולהביא את העדכונים לכלל המשתמשים.

רשת תקשורת האון-ליין הגדולה של המגזר החרדי עם פנים חדשות | צילום: דניאל שפרן

איך 'המיטב און-ליין' עובדת? רוב האנשים במגזר החרדי צורכים חדשות באמצעות מכשירי סמארטפון 'מוגן' בהם יש גישה רק לווטסאפ, מייל ואפליקציות בודדות נוספות ואין במכשירים אלו גישה לערוצי החדשות השונים. כאן בעצם נכנסת רשת המיטב שמלקטת את החדשות ממיטב הערוצים הגדולים במדינה בזמן אמת ומפיצה אותן למגזר החרדי שמתעדכן באופן מקוון בכל מה שקורה בארץ ובעולם.

בחברת מיראנה רואים עלייה בכמות המשתמשים לא רק במגזר החרדי, אליהם מצטרפים אלפי עוקבים מהמגזר הכללי שמעדיפים את הנוחות בחיבור לפלטפורמה אחת מאשר לקבל עשרות 'פושים' מכל הערוצים. חשוב לציין שכל המידע ב'המיטב' עובר התאמת תוכן למגזר החרדי, תוך מתן קרדיט מלא למקור הידיעות. נכון להיום קהל העוקבים של הרשת גדל בהתמדה והרשת מזהה עוקבים הדוקים מרחבי העולם מרקעים שונים ומגוונים.

רשת תקשורת האון-ליין הגדולה של המגזר החרדי עם פנים חדשות | צילום: דניאל שפרן

לאור הצלחת המיטב ולאחר דרישה מקהל העוקבים, הקימה מיראנה יזמות את רשת 'המגזין טוב לדעת' שבה מועבר תוכן מגזיני מגוון המותאם לשעות הפנאי, שאינו חדשותי כלל ועיקר, ומסונן בהתאמה למגזר. התוכן ב'המגזין' מלוקט ונלקח בין השאר מהרשתות החברתיות וכולל בין היתר סרטונים ויראליים וקבצי מוזיקה מהארץ והעולם ומופץ לעוקבי הרשת תוך מתן קרדיט לכותבי הידיעות המקוריות.

בחברת מיראנה יזמות מסכמים כי המכנה המשותף, שמניב את הצמיחה המהירה של הרשת, הוא הרצון של העוקבים לצרוך מידע חדשותי אמין ומקצועי בזמן אמת ברשתות הווטסאפ וכן תוכן מגזיני איכותי ומעניין שהחברה תמשיך לספק למענם.

רשת תקשורת האון-ליין הגדולה של המגזר החרדי עם פנים חדשות | צילום: דניאל שפרן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות