fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בורחים מהגשם: 4 יעדים קיציים לברוח מהחורף הישראלי

החורף הגיע והגשמים שוטפים את המדינה ומשקים את השדות של החקלאים. יחד עם גשמי הברכה הגיעו גם הסופות והקור, לכן רבים מהישראלים מחפשים יעדים חמים בינואר ופברואר כדי לברוח מהחורף הישראלי. אם אתם מחפשים יעדים חמים ואקזוטיים בהם תוכלו ליהנות משמש קיצית ומחופשת בטן גב מושלמת ומפנקת – המומחים של ספיריט הפקות עולם ממליצים לכם לבחור חבילת נופש לאחד מ-4 היעדים הבאים.
FREEPIK

חופשה יוקרתית בהתאמה אישית בדובאי

כאשר מחפשים יעדים חמים בחורף לא חייבים לטוס לצד השני של תבל, ובמרחק של טיסה קצרה דובאי ממתינה לכם עם מלונות מפוארים ויוקרתיים, מרכזי קניות מודרניים עם חנויות מותגים ומחירים זולים, חופי ים מטופחים, אתרי תיירות מעניינים ומרשימים ושפע אטרקציות לכל גיל.

דובאי הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בקרב הישראלים, והמומחים של ספיריט יתפרו לכם חבילת נופש מושלמת עם טיסות ישירות, העברות, לינה במלון יוקרתי עם חדרי אירוח מפוארים ומרווחים ושלל אטרקציות וחוויות ייחודיות, בהתאם לרצונות ולהרכב המשפחתי שלכם.

במהלך החופשה בדובאי תוכלו לבקר ולבלות באטרקציות נפלאות כמו טיסה במסוק פרטי, ספארי במדבר, שיט ביאכטה מפוארת, ביקור במגדל בורג' חאליפה, שופינג בקניונים היוקרתיים ועוד.

חופשה מושלמת באיי סיישל

טיסות לסיישל לוקחות אתכם ואתכן לאחד מיעדי התיירות האהובים והמבוקשים ביותר, ואין כמו חופשה יוקרתית בהתאמה אישית על אי אקזוטי עם מלון מפואר או ריזורט יוקרתי על המים. כדאי לדעת כי המומחים של ספיריט היו הראשונים להנגיש את היעד האקזוטי לקהל הישראלי, הם יתפרו לכם חבילה הכוללת טיסות ישירות, העברה למלון, לינה בריזורט יוקרתי או במלון אקסקלוסיבי עם חוף פרטי ומתקני נופש ופנאי ברמה הגבוהה ביותר, והם גם ידאגו להציע לכם אטרקציות מיוחדות שיבטיחו לכם חופשה מהסרטים.

חופשה קיצית מהנה במלדיביים

בזמן שכולם סובלים מהקור ומהגשם בישראל אתם יכולים לנפוש ולבלות באיים המלדיביים וליהנות מחופשה בלתי נשכחת עם שפע חווית ואטרקציות. חבילת נופש למלדיבים כוללת טיסות עם עצירת ביניים ביעד לבחירתכם, העברות למלון ובחזרה ממנו, לינה במלון או בריזורט מפואר המציעים כל מה שצריך לחופשה מפנקת ומלהיבה ועוד. בזמן החופשה תוכלו לשלב בין בילוי מהנה בחופים מהיפים בעולם לבין צלילות ושנרקול, שופינג בשווקים צבעוניים, ארוחות במסעדות מעולות, ספורט ימי מפותח, טיולים בשמורות הטבע היפות ועוד.

חופשה מפנקת באי מאוריציוס

חופשה במאוריציוס מאפשרת לכם לברוח מהחורף הישראלי ולחזור לעבודה שזופים, נינוחים ורגועים. האי מאוריציוס נקרא גן עדן עלי אדמות, ולא בכדי, ובמהלך הנופש הרומנטי או המשפחתי תוכלו לשלב בין חופשת בטן גב לבין שלל אטרקציות ייחודיות. במהלך החופשה באי האקזוטי הממוקם בדרום מערב האוקיינוס ההודי תוכלו לצאת לספארי צלילה, לשנרקל באתרי צלילה מרהיבים ביופיים, ליהנות משקיעות רומנטיות עוצרות נשימה, ליהנות מחוויות קולינריות ייחודיות, לטייל בשמורות הטבע המדהימות וליהנות ממפגש מקרוב עם בעלי חיים נדירים, ולבלות במתקני המלון היוקרתי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות