fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הולכים ביחד" עם ראש המועצה משה דוידוביץ'

כמו בכל בוקר, שי ויצמן מתחיל מוקדם מאוד את הריצה שלו על קו בצת-ראש הנקרה, רק שהפעם נתקל בראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ', שהקים את קבוצת ההליכה "הולכים ביחד" שלא מוותר על הפעילות הספורטיבית לצד הנופים המדהימים שיש למועצה להציע. אהבנו!
"הולכים ביחד" עם ראש המועצה משה דוידוביץ' | צילום: באדיבות המצולמים

שי ויצמן שמקפיד מידי בוקר לצאת לפעילות הספורטיבית הקבועה שלו, יצא הבוקר (רביעי) ופגש את ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ'. הוא מספר לנו: "בריצת בוקר שגרתית על החוף, פגשתי אנשים מדהימים באמצע הדרך אז הייתי חייב לעצור ולצלם. ביניהם פגשתי גם את ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ' שנהנה גם הוא מהנופים הכי יפים בארץ בחופי בצת-ראש הנקרה, מה שמוכיח שאין כזה דבר עסוק מידי בשביל ספורט.

ריצת הבוקר של שי ויצמן | צילום: פרטי

"דוידוביץ' בעיני ראש המועצה מהטובים שיש לנו בארץ ואני יודע שהוא מאוד עסוק. הוא הקים קבוצת הליכה ״הולכים ביחד" ולאט לאט הקבוצה התרחבה עם עוד ועוד אנשים מיוחדים וטובים. הוא מספר כי הצועדים נפגשים מידי שבוע בשעות הבוקר המוקדמות ונהנים מנופים ומהמקומות השונים שיש למועצה להציע. אני אומר, תצטרפו גם אתם. זה עושה טוב לנפש!".

ישר כח לכולם!

חוף בצת-ראש הנקרה בשעות הבוקר המוקדמות | צילום: פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות