fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ד"ר שגיא זה משהו מיוחד במינו" המכתב שריגש את המרכז הרפואי לגליל

דורית אטיה, אמא של נועה אטיה (15) ממושב חוסן, שלחה מכתב מרגש במיוחד למרכז הרפואי לגליל בנהריה לאחר שבתה נועה עברה ניתוח ביחידה לכירורגיה פלסטית אצל ד"ר עמר שגיא. "הסבלנות, הרגישות, האנושיות" היא כותבת ומוסיפה "לעולם לא נתקלתי ברופא כזה אנושי ואדיב שעובד בבי"ח ממשלתי"
ד"ר עמר שגיא ונועה אטיה | צילום: באדיבות דורית אטיה

מכתב התודה שהתקבל במרכז הרפואי לגליל בנהריה ריגש את צוות ההנהלה ובמיוחד את ד"ר עמר שגיא מהיחידה לכירורגיה פלסטית וכוויות, זאת לאחר שנועה אטיה (15) ממושב חוסן, עברה ניתוח מיוחד להצמדת האוזניים.

אמא של נועה, דורית אטיה, תיארה לפרטי פרטים את התנהלות הרופא וצוות היחידה וכתבה: "אפילו בקליניקה פרטית שעולה המון כסף לא ראיתי יחס כזה".

המכתב המלא:

"לבתי נועה בת ה-15 יש מכשירי שמיעה בשתי האוזניים. לאחר שנים של סרבנות להרכיב אותם בגלל עניין המבנה וגם בגלל חוסר ביטחון, היא הבינה שאין ברירה והיא חייבת לעשות זאת. אבל בגלל שהאוזניים היו בולטות ולא צמודות בכדי לתת תמיכה נכונה למכשיר, החלטנו לברר על ניתוח הצמדת אוזניים.

קבענו תור ליחידה לכירורגיה פלסטית וכוויות במרכז הרפואי לגליל ופגשנו שם את הרופא ד"ר עמר שגיא. הסיפור האישי של נועה נגע לליבו והוא הסביר לה על הניתוח בצורה נעימה, נגישה ואנושית.

כשיצאנו מהפגישה, נועה ביקשה שד"ר שגיא יהיה איתה בניתוח, והוא אמר לה שישתדל, אבל הוא לא מבטיח בגלל התחייבויות קודמות ועומס עבודה.

הגענו ליום הניתוח ונועה היתה ממש לחוצה, כי לא ידעה מי ינתח אותה. ההמתנה לניתוח וההכנות היו מורטות עצבים (בכל זאת, פעם ראשונה בחיים שהיה לה ניתוח).

מנהל היחידה, ד"ר קוגן, והרופאה ד"ר אורין טל, קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, אבל את ד"ר שגיא לא ראינו שם.

ואז פתאום הוא נכנס, ה"מלאך" שלה (ככה היא קוראת לו). ד"ר שגיא ניגש מיד אל נועה, שאל לשלומה, ולפני ששמו לה את המחט, הוא ביקש שירדימו אותה דרך חמצן, כי הבין שהיא נלחצה מהמחט. נועה נרגעה מיד והבינה שד"ר שגיא שומר עליה ושהוא דואג להעלים לה את הפחד.

ד"ר שגיא עמר ונועה אטיה | צילום: באדיבות דורית אטיה

ד"ר שגיא דאג להסביר לה שוב מה עושים בכל צעד וצעד, סיפר לה איך היא תרגיש כשתתעורר והבטיח שהכל יהיה בסדר ואין מה לדאוג, ניתוח קטן וזה עובר.

אני חייבת להדגיש שכל הצוות היה מקסים, אבל ד"ר שגיא זה משהו מיוחד במינו.

אני רוצה להודות לו על הסבלנות, הרגישות, האנושיות ועל כך שהכניס בבת שלי שקט ורוגע לקראת ניתוח מלחיץ, והכל בצניעות וענווה.

מעולם לא נתקלתי ברופא כל כך אנושי ואדיב כמו ד"ר שגיא, בוודאי שלא בבית חולים ממשלתי וגם לא בשום מקום פרטי שעולה המון כסף.

כשאומרים שפוגשים אנשים טובים באמצע הדרך, זה בדיוק מה שאתה עבורנו, ד"ר עמר שגיא.

בשמי ובשם נועה, אנחנו מאחלות לך שעוד המון מטופלים ייהנו מהשירות שלך, ושתבוא עליך הברכה בכל מעשה ידיך."

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות