fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריה ויסמן חגג את יום הולדתו והופתע במהלך הראיון

אריה ויסמן חגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-73 ופתח את ועידת הבחירות של ערוץ 20. ההפקה הפתיעה אותו עם עוגת יום הולדת במהלך הראיון.
אריה ויסמן | צילום אסף רונן
אריה ויסמן | צילום אסף רונן

שגרו מזל טוב לאריה ויסמן, הבעלים של שמרת הזורע, שחגג אתמול 73 ופתח את ועידת הבחירות של ערוץ 20. ההפקה הפתיעה אותו עם עוגת יום הולדת במהלך הראיון.

מתוך הראיון: "באופן פרטי, אני חוגג היום יום הולדת 73 ובשורה נוספת הגיעה אתמול אלינו מעבר לים. החברה שלי זכתה בפרס בין לאומי, בין 32 מדינות כאחת החברות המשפיעות בעולם בענף הרהיטים. אנחנו פועלים ב-14 מדינות עם 64 בתי חרושת בכל העולם, ולכן זכינו בפרס מאוד יוקרתי לגבי המקצועיות וההבנה בענף הרהיטים".

"השנה האחרונה הייתה לא רעה מבחינה כלכלית"

השנה הזו הייתה לא פשוטה לבעלי העסקים. "אני רוצה לתת דעת אחרת מכל ההתלהמות של כל מיני כלכלנים שרואים רק שחורות" אומר ויסמן, "השנה האחרונה הייתה שנה כלכלית לא רעה וכך גם אומרים עלינו במדינות אחרות".

ויסמן הסביר: "הסיבה הראשונה לכך היא שעם ישראל שהיו בחל"ת, בין חצי מיליון למיליון אנשים, קיבלו 30% פחות ממשכורתם, אבל באותה תקופה הם לא הוציאו כסף לא על ההצגות, לא על נסיעות לחו"ל, לא על דלק, לא על חתונות ומסעדות, על ידי כך רמת החיים שלהם לא ירדה בגרוש. איכות החיים השתנתה אבל רמת החיים לא ירדה. לעומת זאת אלו שהמשיכו לעבוד נשארו עם 30% יותר מכולם ועכשיו עם פתיחת המשק זה יניע ויזניק את המשק".

ויסמן העריך שתוך שנתיים – שלוש המצב ישוב לקדמותו מבחינה כלכלית: "נכון שקופת המדינה קצת התדלדלה אבל תוך שנתיים שלוש אולי אפילו פחות, הכל יתאזן והמצב ישוב לקדמותו, אולי אפילו פחות זמן".

מה אתה חושב על המענקים?

"אנשים מסתכלים על המיקרו כלכלה במקום המאקרו כלכלה. במאקרו ברור שברגע שמוציאים כסף הוא מתחיל לזוז מאחד לשני".

ויסמן מוסיף: "תמיד יש אי צדק מסוים, אי אפשר לפגוע במאה אחוז. בשוליים באמת הפגיעה איננה למטרה אבל אני חושב שהדבר הזה יכול להניע את המשק הלאה להגיע לרמות הרבה יותר גבוהות ממה שיש היום".

ראש הממשלה על כורסא של שמרת הזורע בועידת הבחירות של ערוץ 20 | צילום יח"צ
ראש הממשלה על כורסא של שמרת הזורע בוועידת הבחירות של ערוץ 20 | צילום יח"צ

 

 

לרכילויות נוספות בצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות