fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלכת הגליל: עירוני נהריה סגרה סיבוב שני בניצחון

עירוני נהריה חזרה בסערה מפגרת הקורונה ועם ניצחון ביתי חשוב על הפועל גלבוע/גליל, 76:94. בכורה מחודשת במדים הסגולים לאופק בן יעקב
עירוני נהריה | הטביע את גלבוע/גליל. איתי שגב צילום: אדריאן הרבשטיין
עירוני נהריה | הטביע את גלבוע/גליל. איתי שגב צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

3 חודשים חיכינו והשבוע זה סוף סוף קרה. עירוני נהריה רשמה פתיחת עונה מחודשת נהדרת עם ניצחון ביתי על הפועל גלבוע/גליל, 76:94. נהריה נהנתה מערב קליעות מצוין של כל שחקניה וסיימה את המשחק עם נתון מרשים של 10 שלשות ב-43% דיוק מחוץ לקשת.

הזר החדש איבן אלמיידה, שהחליף את ג'רל מקניל שלא חזר ארצה בעקבות פציעה, הפגין סימנים של שחקן שבהחלט יכול לתרום לנהריה, ונראה כי המאמן דני פרנקו קלע בינגו. אלמיידה סיים את המשחק עם דאבל דאבל של 11 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים.

היה זה גם ערב מצוין של השחקנים הישראלים, בראשם איתי שגב שיעזוב לליגה הצרפתית מיד עם סיום הליגה המקומית, ושל ניב משגב הצעיר שתרם נקודות ברגעים החשובים.

נהריה פתחה נפלא את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, 16:24. המומנטום נמשך גם ברבע השני ובדקה ה-12 עלתה נהריה ליתרון, 16:31. האורחים התאוששו מעט אבל נהריה ידעה לשמור על פער מבטיח וירדה להפסקה עם יתרון, 39:49.

בפתיחת המחצית השנייה התאזנו מעט הכוחות, אבל נהריה לא אפשרה לאורחים לחזור למשחק ולקראת סיום הרבע השלישי אף הגדילה את הפער ל-58:76.

ברבע הרביעי גלבוע נלחמה כדי להוציא משהו, אבל ערב קליעה מצוין של שחקניה נהריה לא נתן לה שום סיכוי בדרך לניצחון גדול.

לנהריה קלעו: איתי שגב – 19 נק' (10 כ"ח), דומיניק ווטרס – 18 נק', ניב משגב – 14 נק', דיימון סימפסון – 12 נק', טוני גפני – 10 נק', איבן אלמיידה – (11 אס', 11 כ"ח) ואיגור קולשוב – 7 נק' כ"א, טראוויס ווריקס – 6 נק', אופק בן יעקב – 1 נק'.

המאמן דני פרנקו: "אני שמח שנראינו במשחק הרבה יותר טוב ממה שנראינו קודם לכן במשחקי ההכנה. זה ניצחון מאד חשוב שמקדם אותנו בטבלה. היו לנו כמה משחקים טובים ששמטנו את הניצחון ואני שמח שהפעם ידענו לשמור על היתרון לאורך כל המשחק ולנצח. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך לעבוד קשה כדי לקחת נקודות גם במשחקים הבאים".

הניצחון גם הרחיק את נהריה מהאחרונה בטבלה מכבי אשדוד לפער של 5 נקודות.

לוח המשחקים בבית התחתון: עירוני נהריה – מכבי אשדוד (26 ביוני), הפועל גלבוע/גליל עירוני נהריה (28 ביוני), 2.7 עירוני נהריה – הפועל באר שבע (2 ביולי), מכבי חיפה – עירוני נהריה (5 ביולי), עירוני נהריה – עירוני נס ציונה (9 ביולי), הפועל ת"א – עירוני נהריה (11 ביולי), עירוני נהריה – הפועל אילת (13 ביולי).

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות