fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: תתפלאו, יש קבוצות שכן משחקות בסגר

עירוני נהריה הפסידה במשחקה האחרון במסגרת מוקדמות הליגה הבלקנית להפועל גלבוע/גליל, 77:72, וסיימה את דרכה במפעל. המאמן שי סגלוביץ': "אנחנו נמצאים באיזשהוא תהליך שאת תוצאותיו ראינו כבר במשחק הזה"
בכורה מחודשת בנהריה. זיו בן צבי (בלבן) | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה סיימה את דרכה בליגה הבלקנית אחרי שהשלימה הפסד כפול להפועל גלבוע/גליל, 77:72. המארחים סיימו במקום הראשון בבית והעפילו לשלב הבא. נהריה תחזור להגבלות הסגר ותמשיך להתאמן עד לחידוש משחקי הליגה.

נהריה, שהפסידה במפגש הראשון ב-14 נקודות הפרש, הייתה זקוקה לניצחון בפער גבוה יותר כדי לעלות לשלב הבא, אבל המשיכה את רצף ההפסדים שלה מהליגה, גם במסגרת הליגה הבלקנית.

נהריה התייצבה בסגל חסר, ללא קיילין לוקאס, אור לאומי ואופק בן יעקב, ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר בסיום הרבע הראשון, 22:10. נהריה ניסתה לעצור את הריצה של המקומיים, ועד לסיום המחצית הראשונה הצליחה רק לצמק מעט, 39:31.

גלבוע/גליל פתחה טוב את המחצית השנייה ובאמצע הרבע השלישי שוב רשמה יתרון דו ספרתי, 36:51. נהריה סירבה להיכנע ועד לסיום הרבע השלישי שוב צמצמה פערים, 60:48. עם פתיחת הרבע הרביעי, המשיכה נהריה לגלות סימני חזרה והחלה אט אט לקזז בהפרש. שתי דקות לסיום היא אף הגיעה למרחק נגיעה ממהפך בתוצאה, כשצימקה לנקודה אחת בלבד, 69:68. גלבוע/גליל הגיבה בריצת 0:7, ולנהריה נגמר הכוח מהמרדף עד שנכנעה בסיום, 77:72.

לנהריה קלעו: ג'ו אלכסנדר – 32 נק', ג'רון בלוסומגיים – 14 נק', מייקל יאנג – 11 נק', גל גילינסקי – 7 נק', עידו דוידי – 5 נק', זיו בן צבי – 3 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "למרות הסגל החסר, באנו כדי לנצח ואמרתי את זה לשחקנים לפני המשחק. אנחנו נמצאים באיזשהוא תהליך, שכבר היום ראינו את תוצאותיו, בעיקר בחלק ההגנתי. מקבוצה שהורגלה לספוג מעל 95 נקודות כמעט בכל משחק, היום זה כבר לא קרה. אני לא מאלה שיחמיאו לשחקנים אחרי הפסד, ומעדיף להגיד להם כל הכבוד אחרי ניצחון. התחלנו לבצע כמה שינויים בסגל וכנראה שיהיו עוד".

 

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות