fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מנכ"ל חדש למחלקת הנוער של עירוני נהריה

רביב משה יחליף את סבינה פוסטולסקי, שעזבה אחרי עשור בתפקיד. אורן בן חמו סוגר מעגל: אחרי שהתחיל את הקריירה במחלקת הנוער של נהריה, מונה השחקן הוותיק למאמן הקבוצה הבכירה של המחלקה
יטפח את דור העתיד. אורן בן חמו | צילום: שלמה שרביט
יטפח את דור העתיד. אורן בן חמו | צילום: שלמה שרביט

דור העתיד: מנהל חדש למחלקת הנוער בנהריה

אחרי כמעט עשור בתפקיד, מנכ"לית מחלקת הנוער של עירוני נהריה, סבינה פוסטולסקי עזבה ובמקומה מונה לתפקיד רביב משה. פוסטולסקי נכנסה לתפקיד בשנת 2011 והחליפה אז את שחקן העבר, גילי סופר.

אחד מהשינויים הראשונים והבולטים שביצע המנכ"ל החדש לקראת העונה הקרובה, הוא מינויו של אורן בן חמו (41) למאמן הקבוצה הבכירה של המחלקה – קבוצת הנוער על, שמדשדשת בשנים האחרונות בין הליגה הלאומית לליגת העל. בן חמו גם ישמש במקביל כמנהל המקצועי של בית הספר לכדורסל. בן חמו גדל במחלקת הנוער של עירוני נהריה והיה שותף עם הקבוצה הבוגרת לעליית הליגה ההיסטורית לליגת העל בשנת 2001. בשנים האחרונות אימן קבוצות שונות במחלקת הנוער ובמקביל היה שחקן מוביל בהפועל עכו ובהפועל מעלות מהליגה הארצית.

בן חמו: "אני שמח מאוד לקבל את המינוי של הקבוצה הצעירה הכי בכירה במחלקת הנוער של נהריה, מועדון בו גדלתי ושיחקתי. אני שמח שיש הנהלה חדשה שמאמינה בי וביכולות שלי כמאמן. המטרות שלי הם לקדם ולטפח שחקנים צעירים שיהיו בעתיד שחקנים טובים יותר וישתלבו בקבוצה הבוגרת של נהריה. אני מודה לרביב משה, למנהל מחלקת הספורט העירונית משה שטרית ולדור דיין על האמון".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות