fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה צירפה שני שחקנים חדשים

מדובר במקנזי מור (28), שזכה לאחרונה בגביע המדינה עם קבוצתו הפולנית ובעידו דוידי (24), ששוחרר מהפועל אילת. המאמן שי סגלוביץ': "שמח שגם בתקופה לא פשוטה, הצלחנו להביא שחקנים איכותיים"
הרכש החדש של עירוני נהריה, מקנזי מור | צילום: באדיבות בן אלירן
הרכש החדש של עירוני נהריה, מקנזי מור | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני נהריה (ליגת העל)

אחרי פתיחת עונה לא טובה, אשר כוללת שמונה הפסדי ליגה מתשעה משחקים, הדחה מוקדמת מגביע המדינה, אי העפלה לשלב הבא בליגה הבלקנית וחילופי מאמנים, ממשיכה עירוני נהריה לבצע מהלכים במטרה להביא לשינוי מיוחל. האחרון שבהם הוא החתמת שני שחקנים חדשים. הראשון הוא הבאתו של הגארד האמריקני מקנזי מור (28, 1.98 מ'), שפתח את העונה בקבוצת וולוצלאבק מפולין, עמה אף זכה בגביע, ורשם ממוצעים מרשימים של 11.8 נקודות, 7.8 כדורים חוזרים ו-6.3 אסיסטים למשחק. קודם לכן, שיחק מור בליגה האוסטרלית, בליגה האיטלקית, בליגה הטורקית, בליגה הרוסית ולאחרונה, כאמור, בליגה הפולנית.

מאמן עירוני נהריה שי סגלוביץ': "אני שמח שהצלחנו בתקופה לא פשוטה להביא שחקן איכותי כמו מקנזי מור. חיפשנו גארד איכותי שיכול לשחק בכמה עמדות ואחרי שעקבתי אחריו בשנים האחרונות, אני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו".

השחקן השני שהצטרף הוא עידו דוידי (24), ששוחרר לאחרונה מהפועל אילת. דוידי, גדל במחלקת הנוער של מכבי אלפי מנשה ובהמשך עבר לקבוצת הנוער של מכבי רעננה והוביל אותה לזכייה בדאבל: אליפות וגביע המדינה. קבוצתו הראשונה בבוגרים הייתה הפועל עמק חפר מהליגה הלאומית, אתה זכה בגביע האיגוד. עונה לאחר מכן עבר להפועל כפר סבא, גם היא מהליגה הלאומית ולאחר מכן שיחק גם במכבי הוד השרון, שם מונה לקפטן. בעונה שעברה, במדי הפועל אילת מליגת העל, העמיד ממוצעים של 3 נקודות ו-0.9 כדורים חוזרים למשחק.

 

 

לחדשות ספורט לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות