fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגת העל: עירוני נהריה בצרות. ג'ו אלכסנדר הושעה

עירוני נהריה נתנה פייט להפועל ירושלים, אבל ללא ג'ו אלכסנדר המושעה בשל שורת עבירות משמעת ומקנזי מור הפצוע, היא התקשתה והפסידה, 87:80. המאמן שי סגלוביץ': "לא מתרשם ממחמאות, אנחנו צריכים נקודות".
התגעגנו, אז באנו. אוהדי עירוני נהריה ביציע צילום: לילך וייס

עירוני נהריה (ליגת העל)

בעירוני נהריה אין חדש. הקבוצה ממשיכה לצבור הפסדים שמעמידים אותה בסכנת פרידה ממשית בסיום העונה מליגת העל. אז נכון שהיריבה הפעם היא הפועל ירושלים, שללא ספק איכותית ועדיפה בכל פרמטר על נהריה, אבל דווקא במשחק הזה הייתה יכולה נהריה להפתיע. נהריה נלחמה עד הדקה האחרונה, אבל הגנה לא מספיק אגרסיבית וכישלון בעצירת זריקות מעבר לקשת של שחקני ירושלים, הובילה בסיום להפסד ביתי, 87:80. כמו שנאמר, נהריה יצאה עם מחמאות, אבל ירושלים עם הנקודות. לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה, התאפשרה כניסה מדודה של קהל לאולם בעין שרה.

רבע ראשון: נהריה, שעלתה למפגש ללא ג'ו אלכסנדר המושעה (ראה ידיעה נפרדת בהמשך) ומקנזי מור הפצוע, פתחה רע ונקלעה לפיגור מהיר של, 8:0. רק אחרי שלוש דקות עלתה נהריה לראשונה על לוח התוצאות. הסל הראשון פתח משהו אצל נהריה שרצה ל-3:14 בדרך למהפך בתוצאה, 11:14 (דקה 7). ירושלים התעוררה, השלימה מהפך משלה (16:18), נהריה הגיבה והרבע הראשון הסתיים בשוויון, 18:18.

רבע שני: הנדנדה נמשכה גם ברבע השני, עד שירושלים ניצלה קיפאון בהגנה המקומית כדי לתפור ריצת, 0:10. נהריה עוד מזערה והמחצית נגמרה ביתרון של האורחים מירושלים, 34:39.

רבע שלישי: נהריה לא נכנעה, פתחה טוב את המחצית השנייה וצימקה ל-39:37. ירושלים לא נבהלה והמשיכה להחזיק ביתרונה עד לסיום הרבע השלישי, 55:63.

רבע רביעי: למרות העייפות והסגל החסר, נהריה נתנה פייט ולא אפשרה לירושלים לפתוח פער שיגמור את המשחק מוקדם מדי. היתרון של ירושלים עמד רוב הדקות על נקודה-שתיים. דקה לסיום צמצמה נהריה ל-80:78, אלא שאז היא ספגה שלשה, איבדה כדור בהתקפת הנגד וירושלים שוב הלמה בדרך ל-78:85. נהריה צמצמה ל-85:80, אבל ירושלים הייתה זו שקלעה את הסל האחרון בדרך להכרעה, 80:87.

לנהריה קלעו: מייקל יאנג (9 כדורים חוזרים) – 25 נק', מאליק ניומן (6 כדורים חוזרים) – 19 נק', ג'רון בלוסומגיים (8 כדורים חוזרים) – 18 נק', אור לאומי – 10 נק', גל גילינסקי – 6 נק', זיו בן צבי – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "התחושה הטובה מהמשחק פחות מעניינת כי בסופו של דבר הפסד הוא הפסד. הייתי מאוד מרוצה מהרוח, מהאנרגיות ומהרצון של השחקנים, וזה מה שאנחנו צריכים להביא לכל משחק. שיחקנו כדורסל טוב, ואת זה אנחנו צריכים לשמר גם למשחקים הבאים, ובמקביל לעבוד ולשפר את הדברים הפחות טובים. נקווה שהיכולת הזאת היא תחילתו של תהליך שתהיה לכך המשכיות. נתנו את כל מה שיש לנו, אבל לצערי זה לא הספיק. אף אחד פה לא מרים ידיים ולא חושב על העונה הבאה. יש לנו עדיין אפשרות להישאר בליגה ושום דבר לא אבוד. אם נמשיך להביא את הלב גם במשחקים הבאים נוכל לעשות את זה ולהישאר בליגה".

במחזור הקרוב תצא עירוני נהריה לקרב תחתית קריטי כשתתארח אצל מכבי חיפה (יום חמישי, 4 במרץ, שעה 19:00).

ג'ו אלכסנדר הושעה עד להודעה חדשה

אם לא די לה בצרה המקצועית ובמצבה בליגה, נאלצת עירוני נהריה להתמודד גם עם בעיות משמעת. הפוורוורד ג'ו אלכסנדר, הושעה השבוע עד להודעה חדשה בשל שורה של עבירות משמעת, שהאחרונה שבהן הייתה באימון המסכם לפני המשחק נגד הפועל ירושלים, כשאלכסנדר התחצף למאמן שי סגלוביץ'. בעקבות כך, הוחלט להשעותו מכל פעילות ואפילו נשקלת האפשרות לשחררו.

אלכסנדר שותף העונה ב-14 משחקים בליגה והעמיד ממוצעים של 12.5 נקודות, 5.1 כדורים חוזרים, ו-1.7 אסיסטים.

המאמן שי סגלוביץ': "הציפייה הייתה שג'ו ייקח מנהיגות ויוביל את הקבוצה. לצערי, זה לא קרה. כרגע, אין עדיין החלטה סופית בעניינו, אבל בהחלט נשקלת האפשרות לבצע שינוי בסגל ולהתחזק".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות