fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': פריד סכניני סיים את דרכו באחי עכו

אחרי 6 הפסדי ליגה רצופים, למאמן נמאס מהסחבת בדרישתו לחיזוק. סכניני: "נשברתי. ההתנהלות גרמה לי לאבד את החשק וגם המוטיבציה ירדה"
נמאס לו. המאמן פריד סכניני צילום: באדיבות אחי עכו

בית"ר נהריה כדורגל

במשחק השלמה גברה בית"ר נהריה על הפועל כבול 1:2, אליאס חורי העלה את הבית"רים ליתרון ראשון כבר בדקה ה-12.

האורחים מכבול הצליחו להשוות בדקה ה-58 ל-1:1 ושתי הקבוצות חיפשו הכרעה, אבל רק אחת עשתה את זה כשעמוק בתוספת הזמן כבש אוריאל אלביליה את שער הניצחון לזכות בית"ר נהריה והעניק לקבוצתו 3 נקודות חשובות, שקידמו אותה למקום ה-12 בטבלה והרחיקו אותה מעט מהתחתית.

אחי עכו

הקבוצה ספגה מכה מקצועית ומורלית קשה, אחרי שהפסידה במשחק השלמה לאחרונה בטבלה הפועל דיר חנא 2:0.

המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה ללא שערים, בדקה ה-48 הבקיעו המארחים שער ראשון ובדקה ה-79 הכפילו את יתרונם ל-0:2 והכריעו את המפגש.

היה זה ניצחון ליגה ראשון העונה לדיר חנא שהתקרבה עד כדי נקודה אחת בלבד לאחי עכו, המדורגת במקום השביעי בטבלה ונמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה ג'.

היה זה הפסד ליגה שישי ברציפות לאחי עכו, שמיד בסיום המשחק הודיעה המאמן פריד סכניני שהחליט לסיים את דרכו בקבוצה.

סכניני, שחזר בקיץ האחרון לקדנציה שנייה באחי עכו, חשב להמשיך את ההצלחה המפתיעה של הקבוצה מהעונה שחלפה בה הגיעה לפלייאוף העליון, אבל די מהר התבדה.

סגל השחקנים השתנה ונחלש וסכניני לא הצליח להביא לשינוי המיוחל.

סכניני הסביר את התפטרותו ואמר: "זהו, נשברתי. כבר חודשיים מבטיחים לי לחזק את הסגל ולא עושים כלום. בחודש שעבר, בזמן הפגרה, גם לא שילמו שכר לשחקנים וחלקם עזבו ובצדק. התרעתי בפני ראשי הקבוצה על המצב וכל הזמן הבטיחו שדברים יסתדרו, חיכיתי שבוע ועוד שבוע ועוד שבוע וראיתי שאין שום שינוי. במשחק האחרון נגד דיר חנא בקושי גירדתי 14 שחקנים שהסכימו לבוא. אפילו שחקנים להשלמת סגל לא היה. במצב הנוכחי כל החשק יצא וגם המוטיבציה ירדה. קשה מאוד לעבוד בתנאים כאלה. אני מאחל לאחי עכו שההמשך יהיה מוצלח יותר, אם לא יעשו שם שינוי רציני ומהר, אחי עכו תהיה אחת המועמדות הרציניות לרדת ליגה".

מה היעד הבא שלך?

"כרגע אני רוצה לנוח מאימון קבוצת בוגרים, עברתי ימים לא קלים ולא פשוטים באחי עכו. אמשיך באימון בבית הספר לכדורגל של עירוני נהריה בשיתוף מכבי חיפה וטוב לי שם. אני נהנה לטפח שחקנים צעירים ושמח כשאני רואה אותם לומדים, משתפרים ומתפתחים".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות