fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמר תומר קמפנר מעפולה כתב את שיר הניצחון של האלופה מכבי חיפה

הזמר והיוצר העפולאי תומר קמפנר כתב שיר נפלא ומיוחד מלא בקסם ירוק לרגל  זכייתה של קבוצתו האהובה מכבי חיפה באליפות המדינה השלישית .

קמפנר מוכר ברחבי הארץ באיכויות שיריו והלחנים המרגשים והמקצועיים שלו,

חלק ממילות  שיר האליפות שכתב תומר  מספרים את אהבתו לקבוצה ואת הרוח המיוחדת שנסך במילות השיר כמו: "לנשום אוויר פסגות ולעצום עיניים. אני כאן במגרש יותר שיכור מיין. הלב פועם חזק, הלב שלי ירוק. הנוף של הכרמל הרבה יותר מתוק. ,: ריגשת גם באירופה ללא מעצורים. נשימתי שנעתקה ברגעים קשים. טעמנו מהמר וגם מהמתוק. האליפות היא ירוקה אני רוצה לצעוק.  מכבי חיפה את בנשמה מכבי חיפה את מעצמה. לסמי עופר מגיעים מכל קצוות תבל. את ללא ספק המחכה של הכרמל.: בהוד ובהדר צעיף על הצוואר אני גאה בסמל הקונצרט עוד לא נגמר. בכל שבוע מחדש אני שוב מצפה. לדייט שלי איתך עם הקהל הכי יפה. "

הזמר והיוצר תומר קמפנר: "אני מאושר , זו אליפות שלישית ברצף ואני מקווה שתהייה המשכיות, בחרתי להעניק את השיר באהבה ובמתנה מכל הלב לאוהדי מכבי חיפה מכל רחבי ישראל שהם עבורי סוג של משפחה שנייה.קיבלתי המון תגובות מרגשות ואני שמח על כך."

תומר מניח ברגישות ובעדינות את כל ליבו בתוך השיר. צילום: יעקב קמפנר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות