fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק לוגיסטי ענק יוקם על ידי קבוצת תדהר-הראל בשטח מפעל תעשיות אלקטרוכימיות בעכו

קבוצת תדהר-הראל מניבים שרכשה את שטח מפעל תעשיות אלקטרוכימיות בעכו קיימה בראשון האחרון, מפגש וסיור היכרות עם הפרויקט הענק שיוקם על שטח המפעל שנמצא בימים אלה בתהליכי שיקום וטיהור.
פארק לוגיסטי ענק יוקם בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו

האירוע נערך הראשון האחרון, בהשתתפות ראש העיר, שמעון לנקרי, מנכ"ל העירייה יניב אשור, מהנדסת העיר רות רוטנשטריך, מנהלת הפיתוח העסקי של העירייה סיגל ברזילי, יו"ר קבוצת תדהר גיל גבע, יאיר המבורגר בעלי קבוצת הראל ועוד.

הפרויקט הוצג בפני חברי הדירקטוריון של הקבוצה המשותפת, נציגי רשות מקרקעי ישראל ואורחים נוספים ואף נערך סיור ממונע בין הריסות המפעל.

על פי התכנון, במקום יוקם פארק לוגיסטי בשילוב מסוף מטענים על של שטח של כ-400 דונם. בהמשך עתידים לקום בשטח הצפוני של המגרש כ-900 יחידות דיור.

שטח המפעל שכונה "מפעל המוות" היה נטוש במשך שנים לאחר הזנחה ומפגע סביבתי חמור. בשנה שעברה נחתם הסכם עם רשות מקרקעי ישראל במהלכו סוכם על טיהור מלא של השטח ופיתוח הקרקע שישמש למגורים, תעסוקה ולוגיסטיקה ופנאי ונופש.

במהלך האירוע אמר ראש העיר, שמעון לנקרי: "במשך שנים ארוכות נאבקה העיר במזהמים וסבלה מהמפעל שנסגר לאחר שריפה שפרצה בו. כעת מדובר במיזם אדיר שכולל תעסוקה, מגורים ותיירות ואנו מודים לקבוצת תדהר-הראל שמשקיעה בהצלת המקום. בטוחני שהם עוד ירוויחו מכך".

עוד אמר לנקרי, כי הנחישות של אנשי הקבוצה היא אשר הובילה לפתרון כנגד כל הסיכויים והגעה להסכם עם הרשות למקרקעי ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות