fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חולמים על השקעה טובה בנדל"ן? ההרשמה לכנס 'נדל״ן על הבר עם נילי' נפתחה

חושבים שנדל"ן זה לעשירים בלבד? רוצים להגדיל את ההון שלכם? נילי קרן מגיעה לנהריה כדי לנפץ לכם מיתוסים על נדל״ן ולתת לכם את כל הטיפים בדרך להשקעה הבאה שלכם! לכל הפרטים בכתבה...
נילי קרן, מלווה אנשים להשקעות בנדל"ן | צילום: שי רגב

נדל"ן מהווה ביטחון כלכלי לנו ולעתיד ילדינו. כולנו שואפים לרכוש דירה מבלי להכיר אלטרנטיבות אחרות. היום כשמחיר הדירות בשמיים והריבית גבוהה, עלינו להכיר השקעות אחרות.

הכירו את נילי קרן, מלווה אנשים להשקעות בנדל"ן. לאחר 30 שנה של ניסיון בבנקאות פיננסים ונדל"ן, החליטה להנגיש את כל הידע שלה לקהל הרחב. כי נדל״ן זה לא לעשירים בלבד!

לבקשת משקיעים מאזור נהריה, נילי החליטה להגיע לעיר ביום חמישי הקרוב (16.3) לכנס 'נדל״ן על הבר עם נילי'

נילי קרן משתפת: "בכנס שלי אדבר על שוק הנדל"ן ואחשוף בפניכם סודות, טיפים והשקעות מעניינות שלא הכרתם. אדבר גם על השקעות מרתקות עוד משלב הקרקע. קרקע שמאושרת למגורים כמובן. למה משלב הקרקע? כי שם יש רווח עצום ואפשר להתחיל בסכום נמוך יחסית."

נילי קרן, מלווה אנשים להשקעות בנדל"ן | צילום: שי רגב

למידע נוסף על הכנס "נדל"ן על הבר עם נילי" השאירו פרטים ונחזור אליכם:

 

נילי, ספרי לנו בקצרה למה כדאי לנו להגיע לכנס ונשמח לקבל טיפ קטן על הדרך: "אנשים החלו להתייעץ איתי בנושא והלכו אחרי בעסקאות בהן השקעתי. הבנתי שהגיע הזמן להעביר הלאה את כל הידע שצברתי באופן מסודר. בכנס אענה על כל שאלה, ואתפור לך ואיתך את ההשקעה הנבונה והנכונה, כך שלאחריו יהיה לך את כל הכלים והטיפים שצריך כדי להשקיע בנדל״ן!"

"כל השקעה בנדל"ן טובה. צריך להכיר את הסודות שעושים את ההבדל להשקעה טובה יותר"

היא מוסיפה: "נדל"ן בישראל תמיד יהיה שווה ממספר סיבות: גידול באוכלוסיה, גידול באחוזי הגירושין וגידול בעליות לארץ. דבר שמגביר את עודף הביקוש כל ההיצע. כל התחלות הבניה מקורן בקרקעות. הרעיון הוא לחבור ליזם שיודע מה הדבר הבא ולאתר קרקע טובה במיקום פצצה, לרכוש ביחד ולהשביח. ולאחר ההשבחה שווי הקרקע עולה ומכפיל את עצמו פי כמה וכמה."

כנס 'נדל״ן על הבר עם נילי' | צילום: באדיבות נילי קרן

אז מה יהיה לנו בערב הכנס?

מינגלינג, נשנושים ויין, נדבר על שוק הנדל״ן- למה דווקא נדל״ן?, ההרצאה מרתקת ומעשירה, אתן מענה על שאלות וטיפים בנושא. נדבר על מינוף – איך יוצרים מינוף אמיתי לכסף? וכמובן נתמקד בתוכנית אישית להשקעה ב-3 שלבים: נתכנן את התקציב שעומד לרשותנו, תכנון ההשקעה, איתור הנכס ומיקום.

נילי: "אני פה להגשים לכם את החלום להגיע לרווחה כלכלית למען עתיד טוב יותר לכם ולילדכם."

רוצים לשמוע עוד? תעצרו את המירוץ היומיומי ותקדישו שעה וחצי למען עתידכם! יום חמישי (16.3) בשעה 18:30 במלון שטרקמן ארנה נהריה, רחוב ז'בוטינסקי 29.

רישום בקישור ללא עלות >> לחצו כאן << 

*הכנס הבא יתקיים ביום שלישי (21.3) ברמת גן, בית גיבור ספורט. למידע נוסף השאירו פרטים 

למידע נוסף על הכנס "נדל"ן על הבר עם נילי" השאירו פרטים ונחזור אליכם:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות