fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גשם החזקות מציגה קמפיין הטבות ייחודי לתקופת האביב

הטבות אביב מטורפות בפרויקט ואלי נהריה על סך של עשרות אלפי שקלים, 5 ימים מתחילת קמפיין האביב מדווחים על מכירה של עשרות דירות מיוחדות. לכל הפרטים...
פרויקט דה ואלי | צילום: עמית אלדד

פרויקט דה ואלי של גשם החזקות כולל כ- 1400 יחידות דיור, מתוכן נמכרו כ – 1100 דירות.

304 דירות כבר נמסרו ועוד כ- 600 עתידות להימסר במהלך החודשיים הקרובים. נותרו מס דירות מיוחדות וכעת יוצאת החברה בקמפיין אביב הכולל מגוון הטבות ייחודיות בשווי של עד כ- 100,000 שח לכל יחידת דיור. קמפיין הטבות האביב של הפרויקט החל לפני 5 ימים וכבר שובר את שיאי המכירות באזור לתקופה הנוכחית.

לבחירת ההטבות נעשתה חשיבה רבה וסקרי שירות מול מתעניינים פוטנציאליים.מתוך כלל התשובות נבחרו אלו שעלו פעם אחר פעם  בין היתר מטבח משודרג, החזר שכירויות לשנה, תנאי תשלום 20/80 מערכות מיזוג ובעיקר תנאי מימון משתלמים.

גשם החזקות פעילה כ- 7 שנים בעולם הנדל"ן בישראל בעלת סבר פרויקטים של 15,000 יחידות דיור בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום. לחברה סיווג קבלני ג5 הגבוהה ביותר. החברה מאמינה באיכות הבנייה ללא יוצא מן הכלל ובונה בארץ על הצד הטוב ביותר תוך מתן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר בארץ. מתוך כך ניתן לומר שהפרוקטים בהם גשם החזקות לוקחת חלק נמנים עם הפרויקטים המבוקשים ביותר הנמצאים בשוק.

קמפיין ההטבות עתיד להסתיים ב28.4 ועד אז כל רוכש מהדירות שבמבצע יוכל להנות מההטבות המוצעות.

השכונה הצפון מזרחית בנהריה, פרויקט דה ואלי | הדמייה: סטודיו לומו

מסמנכ"לית השיווק של חברת גשם, בתי אלדד מזרחי, נמסר: "טובת הרוכש עומדת תמיד לנגד עינינו במיוחד בתקופה מאתגרת  שבה סביבת הריבית שינתה את כללי המשחק. מטרת החברה היא להמשיך לבנות וליישב את הארץ ולסייע ככל הניתן ללקוחות הקצה לממש את חלום הבית, אם בהטבות או תנאי מימון אטרקטיביים שבהם אנו סופגים את הריביות ומממנים יחד עם הרוכשים את עלות הדירה ככל הניתן. במיוחד בימים אלו לפני יום העצמאות אנו מאחלים לכל משפחה להקים בית בישראל, יום העצמאות שמח."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות