fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פופו בייקרי במושב גורן: "בחרנו בלחם בריוש בטעם אלוהי, אתם חייבים להגיע"

בפינת ההמלצה החודשית שלנו, רינת פתאל הגיעה הפעם למושב גורן שבגליל המערבי, בעקבות פרסומת שקפצה לה באינסטגרם. 'פופו בייקרי' עם חצר גדולה ואווירה קסומה. רינת: "מדובר במנה שהיא תאווה לחך שהתבאסנו שנגמרה כל כך מהר" | טור אישי
פופו בייקרי במושב גורן | צילום: מאור אסולין

רינה פתאל, תושבת נהריה, מטיילת בארץ וטועמת במגוון מסעדות מומלצות, החליטה לקפוץ ביום שישי 'לפופו בייקרי' עם ידיד קרוב, והשניים יצאו משם מרוצים ושבעים. 

רינת: "פופו בייקרי נמצאת במושב גורן בגליל המערבי. את פופו הכרתי דרך פרסומת באינסטגרם שקפצה לי עם קרואסון שחור שמשך את תשומת ליבי. נכנסתי לחשבון האינסטגרם והזלתי ריר על תמונות המאפים.

פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל

"החלטתי לקפוץ יום שישי בבוקר עם ידיד שאוהב מאפים כמוני ונסענו למושב גורן. כדי להגיע לבייקרי יש לפנות ימינה לפני הכניסה למושב, ממשיכים לנסוע כמה מאות מטרים ומגיעים לפופו בייקרי. הגענו בשעת בוקר ביום שישי ולא היו הרבה אנשים ויכולנו לשבת באיזה שולחן שרצינו.  הבייקרי חולק את החצר עם מסעדה נוספת.

עולים מספר מדרגות כדי להיכנס לבייקרי, מיד כשנכנסים רואים את הוויטרינה עם כריכים ומאפים. יש לציין כי לא כל המנות הופיעו בוויטרינה ואפשר לבקש מהמלצרים מנות נוספות. גם הקרואסון השחור שמשך את תשומת ליבי לא היה בתפריט באותו יום אבל החלטנו לטעום ממנות אחרות שהתגלו כמוצלחות מאוד. בבייקרי תמצאו כריכים, מאפים וקרואסונים מפנקים.

פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל

בחרנו בלחם בריוש עם מטבלים ובקרואסון קפרזה עם שמנת, חסה, עגבניות שרי, גבינת מוצרלה וחומץ בלסמי.

לחם הבריוש אלוהי- הגיע חם, נימוח וטעים. ללחם הבריוש צירפו שני מטבלים, חמאה וזיתים. מדובר במנה שהיא תאווה לחך שהתבאסנו שנגמרה כל כך מהר. הביקורת היחידה על המנה היא שהלחם קצת קטן ביחס למחיר. לטובת חובבי לחמי הבריוש והציבור הרחב יש להגדיל את המנה.

פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל
פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל

המנה השנייה שבחרנו-  מנה מוצלחת וטעימה לא פחות קרואסון קפרזה. מנה רעננה ומפנקת.  השילוב של גבינת המוצרלה עם חומץ הבלסמי והקרואסון מהווה מנה מוצלחת ומבריקה.

פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל/ מאור אסולין

בגזרת הקינוחים החלטנו ללכת על מנה קלאסית שאי אפשר לטעות איתה -קרואסון שוקולד וגם בחרנו בקרואסון בייגלה מלוח, שהוא אחד הטעמים הכי אהובים עליי. ליקקנו את האצבעות.

פופו בייקרי במושב גורן | צילום: רינה פתאל/ מאור אסולין

המקום פתוח בימי שישי בין השעות 09:00- 14:00.

 


יש לכם מסעדה או בית קפה שתרצו שנגיע לבקר בהם? לחצו על הלינק והשאירו פרטים >> לינק<<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות