fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

5 חשודים נעצרו לאחר שזייפו מסמכים הקשורים לרכב ממוגן שאותר בביתו של ראש ארגון פשע בצפון

במהלך פעילות כנגד ארגון הפשע 'אבו לטיף' שבצפון, תפסה המשטרה בביתו של עלאא רכב – שעל פי החלטת בית המשפט מערכת מיגון הירי שלו הייתה אמורה להיות מפורקת. בעקבות איתור הרכב נעצרו חמישה חשודים בגין זיוף מסמכים על תיקונו | צפו בתיעוד של השוטרים בזמן איתור הרכב בביתו - וידאו בהמשך הכתבה..
5 חשודים נעצרו לאחר שזייפו מסמכים הקשורים לרכב ממוגן שאותר בביתו של ראש ארגון פשע בצפון | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות של היחידה המרכזית (ימ"ר) צפון כנגד ארגון פשיעה, פשטו הכוחות אמש (ג') על בית בישוב ראמה ואיתרו רכב רוביקון עם מיגון ירי המותקן בניגוד לחוק. השוטרים תפסו את הרכב ובבדיקה עלה כי הרכב הורד מהכביש בחודש אוגוסט 2023 ושוחרר בהחלטת בית משפט המורה על תיקון הרכב אך הדבר לא בוצע.

לאחר תפיסת הרכב העבירה המשטרה את הממצעים לעיון בית המשפט שהחליט כי הרכב יגרר מהמגרש המשטרתי ולא יעשה בו כל שימוש עד להסרת המיגון באופן מלא והעברת מבחן רישוי במכון טסטים מחדש.

מחומר החקירה עלה כי הרכב הובא למכון רישוי לשם העברת טסט מחדש, אלא שמיגוני הרכב לא פורקו והמסמכים המציגים את פירוק המיגון, זוייפו על ידי עובדי מוסך ומכון רישוי.

בהתאם לממצאי החקירה נעצרו הבוקר חמישה חשודים בחשד למעורבות במקרה ובינהם שלושה מקורבים של מחזיק הרכב, בעלי מוסך שחתם על מסמך המציג כאילו פורק המיגון וכן מעצר בוחן ממכון הרישוי שאישר את הפירוק והעלה את הרכב חזרה לכביש.

צפו בתיעוד של השוטרים בזמן איתור הרכב:

בהתאם לבקשת המשטרה מעצר החשודים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 22/03/24.

"שוטרי המחוז הצפוני נלחמים בנחישות כנגד ארגוני הפשע הפוגעים בביטחון האזרחים הנורמטיבים ופועלים בכל האמצעים במטרה למנוע ולסכל את הפעילות העבריינית ולהביאם מאחרי סורג ובריח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות