fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיכון עתיד כרמיאל מארח את ניצולי מסיבת ה"נובה" | וידאו

תיכון עתיד כרמיאל מארח את ניצולי מסיבת ה"נובה" להרצאה בפני התלמידים על מאורעות השבעה באוקטובר ובסיומה- מסיבת ריקודים פורימית לזכר קורבנות ה"נובה" | 20.3.24 יום רביעי ב- 12:00. צפו בסרטון של לירון (הניצולה) ואליסיה לוין ז"ל ברגעיה האחרונים במסיבת הנובה. וידאו בהמשך הכתבה....
תיכון עתיד כרמיאל מארח את ניצולי מסיבת ה"נובה"

בית הספר תיכון עתיד כרמיאל חולק כבוד לזכרם של קורבנות מסיבת הנובה, חלקם היו תושבי כרמיאל, ובמיוחד לבוגרי בית הספר טל כץ ז"ל (37), סטיבן מרצ'נקו ז"ל (24) ולבת זוגו אלייסיה לוין ז"ל (34).

שלושה עשר ניצולים מכרמיאל שבילו במסיבת ה"נובה" בשבעה באוקטובר, הגיעו למסיבה באופן עצמאי אך הכירו זה את זה רק לאחר הטבח, במהלך תהליך השיקום.

ארבעה מהם יגיעו לחלוק את זיכרונותיהם ותובנותיהם מסיפור הישרדותם מן התופת, בפני תלמידי בית הספר עתיד כרמיאל בהרצאה לזכר הקורבנות. לאחר ההרצאה תערך מסיבת ריקודים להנצחת זכרם תחת הכותרת רוקדים לזכרם. בין הארבעה יגיעו לירון יגר, מורן כספי ומאור פליימן.

לירון יגר ומורן כספי ניצולות הנובה במסיבה | צילום: לירון יגר.

מנהלת תיכון עתיד כרמיאל, שיראל פרץ: "גלי ההדף של אסון השבעה באוקטובר הגיעו לכל פינה בארץ, ולצערנו גם לקהילת בוגרי בית הספר. אנו עורכים את האירוע הזה לא רק לזכר הקורבנות ולהעצמת הניצולים, חשוב שהתלמידים שלנו יחשפו לעוצמות הגבורה והאימה שצעירים כמותם חוו בזמן מסיבה, ויחד עם זאת, שלא יפסיקו לרקוד, לזכרם".

צפו: לירון (הניצולה) ואליסיה לוין ז"ל ברגעיה האחרונים במסיבת הנובה:

 

צילום: לירון יגר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות