fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני חשודים המקורבים למיכאל מור נעצרו עם אקדח בתוך רכב החשוד כגנוב

חשוד שנעצר | עצור ארכיון אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

האם שוטרים שעברו במקרה והבחינו ברכב שמבצע עבירת תנועה, הצליחו למנוע אירוע הרבה יותר חמור? זה קרה ביום שלישי האחרון כאשר שוטרים מתחנת טירת הכרמל ביצעו סיור שגרתי בשעות הצהריים המוקדמות והבחינו ברכב שביצע עבירת תנועה. השוטרים נסעו אחרי הרכב וסימנו לו לעצור.

השוטרים חשדו בשני צעירים אשר ישבו ברכב וביצעו חיפוש ברכב ממנו למרבה הפתעתם עלה כי השניים החזיקו אקדח ברכב. השוטרים הזעיקו תגבורת וביצעו מעצר על שני החשודים שהתברר כי מדובר בדניאל אברמוב 29 מקריית ים ונהוראי אוחנה בן 18 מטירת הכרמל. דניאל אברמוב מוכר למשטרה ואוחנה שרק לפני שבועיים חגג 18, נעדר עבר פלילי והוא זה שנהג ברכב.

למערכת שלנו נודע כי שני החשודים מזוהים עם ארגונו של מיכאל מור מי שנחשב כראש ארגון פשע על ידי המשטרה.

בנוסף, מתוך הבדיקה של השוטרים עלה כי בנוסף לאקדח שנתפס, השניים החליפו לוחיות זיהוי הרכב שנסעו בו אם כי עולה חשד כי הרכב בכלל גנוב.

במשטרה חושדים כי השניים היו מוכנים לבצע פעולה כלשהי ולא סתם נסעו עם אקדח והרכב עם לוחיות ששונו ולמרבה המזל, נעצרו עוד כשהיו בתחומי העיר טירת הכרמל.

אתמול (רביעי) המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.
המשטרה טענה כי עצרה את השניים במעצר אקראי לאחר ביצוע עבירת תעבורה והגישה דו"ח סודי לשופט אחסאן חלבי וטענה עוד כי הרכב והאקדח נתפסו וכי היא מבצעת את כל תהליך הבדיקות כמו של דנ"א וטביעות אצבע על מנת להשלים את החקירה.
השניים שחשודים בעבירות של החזקת נשק וזיוף סימני זיהוי של רכב, שמרו על זכות השתיקה בחדר החקירות.

השופט אחסאן חלבי שמע את הצדדים והחליט על הארכת מעצרם של שני החשודים עד ליום שני הבא 26.12
עו"ד אברהם סופר ויהלי שפרלינג מייצגים את החשודים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות