fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשה לצפייה: צעירים ניפצו שמשת רכב עם מוט ברזל בזמן שהילדים באוטו (תיעוד)

בתום מצוד של תשעה ימים, שני חשודים בתקיפת רכב משפחה בטבריה נעצרו בדירת מסתור בבת ים. בתיעוד נראה אחד מהם יוצא מרכבו כשמוט ברזל בידו - ומכה על השמשה שמתנפצת כשברקע קולות בכי וצרחות ילדים. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם
צעירים ניפצו שמשת רכב עם מוט ברזל בזמן שהילדים באוטו | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה בשישי האחרון שני חשודים (19 ו-24 תושבי טבריה) בתקיפת משפחה על רקע בריונות בכביש בטבריה. אחד מהשניים, שנתפסו בדירת מסתור בבת ים, תועד באופן ברור יוצא מרכבו בעיר עם מוט ברזל בידו לכיוון רכב המשפחה – ואז מכה על שמשת המכונית שהתנפצה לקול בכי וצרחות.

צפו בתיעוד המזעזע:

תחילה התקבלה במשטרת ישראל בסוף חודש אוגוסט האחרון, תלונה ממשפחה שנסעה בעיר טבריה והותקפה בידי מספר צעירים על רקע בריונות בכביש תוך שהתוקף משתמש במוט ברזל. זמן קצר לאחר האירוע תפסו שוטרי המחוז הצפוני את הרכב החשוד ועצרו את בעליו ששוחרר לאחר מספר ימים על ידי בית המשפט.

בתום מצוד של שבוע ימים ותוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת נעצרו החשודים המרכזיים בדירת מסתור בעיר בת ים.

אמש הובאו השניים (19 ו-24 תושבי טבריה) בפני בית משפט השלום בטבריה שנענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצר החשודים להמשך החקירה.

מעצר החשודים שניפצו שמשת רכב עם מוט ברזל | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות