fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: תורים ארוכים מחוץ לחנויות בשד' הגעתון והורים נרגשים לקראת פורים

הבוקר (ראשון) עם פתיחת המסחר ברחבי הארץ, פקדו את נהריה מאות תושבים והורים נרגשים הנחושים לרכוש תחפושות לילדיהם לכבוד חג הפורים שיחל השבוע. אחד ההורים: "התור מייגע אך נעשה הכל בשביל הילדים"
תורים בגעתון | צילום: טליה בן אלישע
תורים בגעתון | צילום: טליה בן אלישע

הבוקר (ראשון) נפתח המסחר ברחבי הארץ וגם בעלי העסקים בנהריה פתחו ושמחו לקבל שוב את הלקוחות. כידוע, בשבוע שעבר חזרו התלמידים לבתי הספר בהתראה קצרה ולכן הורים רבים נאצלו הבוקר להמתין בתור ארוך כדי לרכוש לילדיהם תחפושת לכבוד חג הפורים אותו יחגגו בבית הספר בסוף השבוע.

שירה, עובדת בנסיך הכותנה: "השנה זאת, אנחנו נמצאים בסיטואציה שלא התמודדנו איתה בעבר, הפתיחה של המשק הייתה בסימן שאלה ולכן התחלנו למכור תחפושות באינטרנט ונערכנו בהתאם. אמנם אנשים קנו גם לפני שידעו האם הילדים יחזרו לבית הספר, אבל כמובן שזה לא כמו מכירה רגילה בכל שנה. לשמחתי, עם פתיחת החנות הבוקר מגיעים הרבה מאוד לקוחות ורוכשים."

ליז בן מוחא, תושבת העיר ולקוחה קבועה: "לאורך התקופה היה חוסר וודאות מוחלט לגבי החזרה של הילדים לבתי הספר, הבשורה על החזרה תפסה אותנו לא מוכנים וזאת גם אחת הסיבות שלא היה אפשר להתכונן מראש ולרכוש באינטרנט. אנחנו שמחים שיחד עם ההחלטה על החזרה ללימודים נפתח גם המסחר ואפשר באמת לרכוש לילדים את התחפושות ולשמח אותם."

תורים בנסיך הכותנה בגעתון | צילום: טליה בן אלישע

מיטל דודיו, מצטרפת לדברים: "הילדים לא רצו בשום אופן שאקנה להם תחפושת לפני שהודיעו לנו שחוזרים ללימודים, ברגע שהודיעו על הבשורה, הילדים כל כך שמחו והתלהבו שיש להם סיבה להתחפש. אני שמחה שנפתח היום ויש לנו הזדמנות לרכוש להם את התחפושת כמו כל שנה, שיהיו מאושרים וייהנו מהאווירה של החג כמה שאפשר בתקופה ההזויה הזאת."

מיטל בן חמו, לקוחה: "התור מייגע אבל שווה בשביל הילדים, הם כל כך שמחו שתהיה להם סיבה להתחפש. באופן כללי אני מעדיפה לא לרכוש באינטרנט, גם מהבחינה שאין כמו לראות ולמדוד ובמקרה הזה באמת לא היה זמן להיערך ולהזמין מראש. כמובן שהעיקר שחוזרים ופתחו את המקומות שנרכוש לילדים תחפושת שישמחו זה הכי חשוב."

עסקים נוספים בעיר

אריאל, הבעלים 'להיט בראש': "הפתיחה של המשק היא משמחת מאוד, מבחינת התחפושות כמובן שלא הזמנו כמו בכל שנה רגילה כי החזרה לבית הספר ופתיחת המשק הייתה בסימן שאלה עד הרגע האחרון. גם מסיבות פורים השנתיות לא יתקיימו השנה כך שגם אצל המבוגרים ישנה פחות דרישה, זה יותר לילדים שייהנו מהאווירה של החג. אנחנו מחכים לכל לקוחותינו בשמחה ומברכים על החזרה לשגרה."

'להיט בראש' בנהריה | צילום: טליה בן אלישע
'להיט בראש' בנהריה | צילום: טליה בן אלישע

רחל פז, הבעלים של 'בגדי רחל': "אני כל כך שמחה שפתחו את המשק. לא עבדנו בכלל כל התקופה וחיכינו לזה המון זמן, לכן נשארנו עם המון סחורה של חורף שעומדת בחוץ למכירה במחיר עלות והלוואי שיגיעו כמה שיותר לקוחות לרכוש וכמובן שנזמין בהתאם לביקוש."

בר אניס, הבעלים 'פינת הבית': "אני מאושרת שפתחנו סוף סוף, אחרי תקופה ארוכה של חודשיים שהיינו סגורים וההפסד היה גדול, ניסינו לעבוד באונליין אבל זה כמובן לא מכסה את ההכנסה הרגילה. מהבוקר הגיעו הרבה מאוד אנשים תודה לאל והלוואי שרק ימשיך כך. את העסק בניתי במשך שבע שנים וזאת הפרנסה שלי וכך שאר העסקים, אנחנו רק רוצים להמשיך לעבוד."

"פינת הבית" | צילום: טליה בן אלישע
"פינת הבית" | צילום: טליה בן אלישע

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות