fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בארקדי פומרנץ: "אבכה עליך אם יקרה מקרה"

בישיבת מועצה סוערת שהתקיימה השבוע במעלות תרשיחא אמר ראש העיר לחבר האופוזיציה, מוטי בן דוד, "אני אבכה עליך אם יקרה מקרה", כאשר בן דוד בתגובה הגיש תלונה במשטרה.
מוטי בן דוד צילום יח"צ
מוטי בן דוד | צילום יח"צ

בישיבת המליאה האחרונה במעלות-תרשיחא מוטי בן דוד, מי שהיה מועמד לראשות העיר וכיום חבר אופוזיציה, תקף את ראש העיר המכהן, ארקדי פומרנץ, על תפקודו הכושל והתנהלותו המתבכיינת, לטענתו. כאשר ראש העיר החזיר לו בתגובה "אני אבכה עליך אם יקרה מקרה" בן דוד החליט לא לשתוק והגיש תלונה במשטרה.

בן דוד: "כאשר לא עליתי לסיבוב השני בבחירות האחרונות תמכתי בארקדי והייתי הסגן שלו במשך חצי שנה, לא הסתדרנו מכיוון שראיתי את ההתנהגות הלא תקינה שלו, ובחרתי להישאר באופוזיציה למרות ניסיונות להכניס אותי פנימה. הגירעון במעלות הולך וגדל והעיר הולכת אחורה בצעדי ענק.

כל ישיבת מליאה זה רק הלוואות ועוד הלוואות. הוא מנהל את העיר מתחת לכל בקורת ואמרתי לו שהוא כל הזמן מתבכיין מה הוא קיבל, כל היום אכלו לי, שתו לי. אתה כבר שנתיים  בתפקיד ולא עשית כלום. הגיע הזמן שתעשה משהו ואז הוא ענה לי: ״אני אבכה עליך אם יקרה מקרה״. איום מפורש.

קודם כל בתור אזרח אני לא מוכן לסבול שיח אלים, ובמיוחד כשאנחנו נבחרי ציבור אנחנו צריכים להוות מודל חינוכי לתושבים ולתלמידים שהיו צריכים להיחשף לאמירה הזאת יום לפני תחילת הלימודים. איזה מסר אנחנו מעבירים?

לא דיברתי אליו לא יפה, לא קיללתי אותו, לא ירדתי איתו לרמות נמוכות כי אני פשוט לא מתנהג ככה. והוא מצדו ענה לי במשפט שנאה ואיום מפורש.

כשפנו אליו בשאלה מדוע הוא מדבר ככה במקום להתנצל הוא תירץ את זה בכך שדברים יצאו מהקשרם. אני החלטתי שאני לא מוכן לתת לגבול כזה להיחצות והגשתי תלונה במשטרה ועכשיו זה בטיפול".

מוטי בן דוד העלה לחשבון הפייסבוק שלו את הפוסט הבא: אין לי אלא להצר על כך שפומרנץ בוחר להשתמש בתירוץ כי ״דבריו הוצאו מהקשרם״ באופן מגוחך. דבריו לא הוצאו מהקשרם, הם נאמרו על ידו במסר מאיים והוטחו לעברי על כל המשתמע מכך ובעקבות זאת הגשתי תלונה בתחנת המשטרה. העובדה כי הוגשה תלונה מטעמי באה להמחיש את החומרה שבדברים ואת אפס הסובלנות לאמירות מסוג זה. לא ברור על אילו תלונות נוספות המדובר, ככל הנראה ״תלונות מפי דמיונו של פומרנץ״. חבל שפומרנץ באמצעות גורמים עלומים מגיב במקום להביע חרטה אמיתית על אמירה שאסור שתאמר על ידי נבחר ציבור ולו מהטעם שנבחר הציבור צריך לשמש דוגמא לדור העתיד במסר של פיוס ובשיח תרבותי וענייני. שנת הלימודים רק החלה ואנו עמלים להוקיע אמירות בעלות אופי מאיים מהסוג שנאמר על ידי פומרנץ ולחנך את דור העתיד שלנו לנהל שיח תרבותי בדרכי נועם. כל עוד אני משרת הציבור לא אתן לשיח מסוג זה על כל המשתמע ממנו, מקום בעיר בה נולדתי. עיר אשר מאז ומעולם שמרה על קבלת האחר, סובלנות וערבות הדדית.

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר בתגובה: "הדברים בגינם הוגשה תלונה במשטרה נחתכו והוצאו מהקשרם, חבר המועצה מוטי בן דוד הוא מגיש תלונות סדרתי. חבל לנו שחבר המועצה בוחר לנגח באמצעים פופוליסטיים את ראש העיר במקום להתמקד ולהירתם לעשייה עירונית".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות