fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו:ניצל בנס מלינץ' כשהגיע לבקר את אימו בשכונת וולפסון המעורבת בעכו

מור ז'אנאשוילי עכואי במקור, רצה לבקר את אימו שגרה בשכונת וולפסון המעורבת, בכניסה לרחוב זיהו הפורעים שמדובר ביהודי וניסו לערוך בו לינץ'
מור ג'אנאשוילי בהגעה לבית החולים | צילום: אלרואי ז'אנו

מור ז'אנאשוילי שגדל בעכו ומכיר את הנפשות הפועלות, ניצל ביום ד' 12.05.21בנס מלינץ', כאשר רצה לבקר את אימו חנה שעברה ניתוח ומתגוררת בשכונת וולפסון המעורבת.

כשהגיע לקרבת ביתה, זיהו הפורעים שהתגודדו ברחוב את דגל המדינה המודבק על מכוניתו, התנפלו על הרכב באבנים ורהיטים עד שהרכב נתקע תוך כדי שהוא פוגע קלות באחד הפורעים.

הרכב הוצת, מור יצא ממנו כדי לא להישרף ואז חבטו בו עשרות פורעים, הפילו אותו ודקרו אותו דקירות רבות בראשו, שכנים ערבים של אימו הגיעו למקום, גררו אותו חסר הכרה עד הכניסה לבנין בו אימו מתגוררת ואחת משכנותיה הערביות זיהתה את מור והזעיקה אותה וכך ניצל בנס מהלינץ'.

מור פונה למרכז הרפואי לגליל וזו אחת מהתמונות הראשונות לאחר הגעתו, כשניתן לראות את הדקירות הרבות בראשו:

פצעי הפגיעה בראשו של מור ג'אנשוילי | צילום: אלרואי ז'אנו

 

הגענו למח' הכירורגית במרכז הרפואי לגליל, כדי לראיין את מור במיטתו במחלקה מספר על הנס:

מור ואלרואי אחיו שאינו מש ממיטתו ומסתבר שבשעת המקרה שהה בת"א ושוחח עם אחיו בטלפון, היה עד בשידור חי למתרחש והגיע מת"א לחיפה ב-50 דקות, מספרים שמור שסובל משברים בפניו, חלק משיניו נשברו, סובל מדקירות רבות בראשו וכל גופו כואב מהחבטות הרבות שספג, אמור להשתחרר מחר ביום א' לביתו וימשיך בטיפולים אמבולטוריים תקופה ארוכה, שלא לדבר על טיפול נפשי.

כפי שנאמר מור ניצל בנס ממוות בתקיפה שעבר, מדגיש ואומר שהמשטרה כלל לא התייחסה אליו עד היום, לא בשעת האירוע ולא בבית החולים.

מור רוצה להודות לשכנים שחילצו אותו, למרכז הרפואי לגליל על הטיפול המסור ולחברת "ביטוח ישיר" בה הוא עובד, על ההתייחסות החמה והעזרה שהעניקה לו מיד לאחר שנודע על המקרה.

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות